40km sejam.kah3.

hahaha.tak buleh blah tengok tajuk entry nih.wakaka.
ceritanya gini dong..tadi zty p test kereta.ALHAMDULILLAH.pas.yeahhh.tu pon kira bagi pandangan diri sendiri r.rasa macam lucky gilla2 badak arh.tak pecaya?
tak caya?
hahhahaha.bagus lah tak pecaya.kerana saya memang tak tipu.*errr.macam orang tak betui ja cakap.emm..apapa jalah.ngee(gembira tak terkata actually)kah3

harini kelua pukoi 9 pagi,sampai kunci rimbun(tempat test keta)pukoi 10.pastu zty kena sesi ke 3.haduihh.gilla lama tunggu.tunggu dari pukoi 10.sampai pukoi 2 baru test.ouh!begitu malang nasebku.huuuh.
dahla rasa macam nak terbakaq paruparuku.tau tak?.pemuda-pemuda sekarang memang tak sayang nyawa.dahla tak syg nyawa.nyawa org lain pon nak angkoot skali.hee.geram betui.kalau rokok tu wangi sewangi lavender buleh gak terima.ni busuk nak mampus.hesh.geram betui(!) sabaq jalah.kalau buleh penyek2 rokok depa tu.dahlama zty amik puntung rokok depa..penyek2..lenyek2..ja.grrrr!
eh.nyebok ja siperokok2 ni nak masuk entry akuh.huuh.sebok!

dah.settle bb rokok.pastu kan.dalam pukoi 1 lebih camtu baru ada penerangan dari pacik jpj tu.err.tuan kot.hee.pastu kena beratur daftar diri.huiih.ku ingatkan diriku yang terakihir..rupa rupanya orang petama.hahha.gilla kambeng jerh.huhhh.apa buleh buat?terima je lah.
hahha.penah amik lesen tak?ngeh3..nila rupo kereta tu..comel kot kereta kancil ni.cuma tatau la canner bahagian dalam der.naseb je la sapa dapat yg kuno.al naseeb!hahha

1.panjat bukit
ketaq punya pasai.nak tau apa jadik?
kah3...gelak dulu yer..sesampainyer kat kon.prettt.aku tekan brekk.eh,telajak la pulak.hahha.(jpj tu kata.kalau telajak ke,tak sampai garisan kuning buleh undo balik)pastu pacik tu(ada sorang pacik jaga kat tengah bukit tu,jpj pulak tengok melalui pondok yang sama paras ngan bukit)ngeh3..pacik tu suroh aku undo.aku pon undo r..pastu dengan bangganya panjat semula..kah3,,time nak samakan minyak dengan klutch tu tekan minyak tak cukopbanyak,so,keta tajaln,enjin ja mati..hahaha,naseb aku memang baik gilla arh sebab jpj tu taperasan(or der buat2 taperasan) pastu pacik tu soh undo sekali lagi.dlm hati.perghh,habes aku.aduuih.gilla kot..fuuh.naseeb aku tgk jpj tu buat taheran ja..pastu alhamdulillah.lepas gak.amiin!
dengan ketaqnya aku tggu giliran untuk parking n 3 pointer pulak.(orang 1st kot untuk sesi ke3)ngeh3..bangga ayam!

2.parking
naseeb parking ni kena ingat step ja.tp aku rasa mcm step ke2 yg aku buat kurang tepatla,,bila da masuk dalam kotak parking tu kan,,aku jenguk la kepala.fuuh,tak tepat.tayar sikit jer lagi nak tekelua garisan putih.urghhhh,*dlm hati,,ala,,malasnya nak buat lain(parking diberi masa 5 minit,so kalau salah,buleh try lagi)aku pon ingat nak buat lain.pastu tetiba nampak pacik ngan tester tu jerit2 suruh angkat tangan."alhamdulillah...da siap rupanya,"tak payah aku buat lain.hee.

3.three pointer
masuk jer.fuuh.naseeb gak lah buleh buat.tpmalu gila time last step tu lupa nak tukaq gear,ngeh3..angkat klutch keta jalan kot belakang.hahahahaha.

here i come.40km!ahahhaa

ini kisahnya kat jalan raya lah..lawak gila badak.malu siot.huuh.semua ada!
sampai je giliran aku.no 3!!dalam hati.wah3..dapat jpj hensem ouh.wakakaka.em..
jpj:kita p jalan 3 okeh
zty:huuh.tp,,saya taingat
jpj:takper.jalan ja
fuuh,naseeb ouh.dahla jalan 3 tu agak susah kot.aku sekali je penah lalu jalan tu.ayokk.terima jela..
1st simpang kelua dari tempat test.mak ai...lupa nak bg signal.hahahaha.gila kot.aduihh.
takpa..dalam hati.takpa2..yang lain buat elok2..pastu dengan bangganya tukaq gear apa semua ni.dari gear 1 p 2.pastu 3.pastu 4.ngeh3..harap ja guna gear tinggi.serius aku gitau.aku bawak pelan gilla kot..4o km sejam.hahahahhaa.tp naik gak kot sampai 60.ngeh3..
time ada 1 bus tu nak keluaq.
jpj:heyhh.tekanla minyak tu.dah tau nak potong
zty:er..er..*senyum blushing je la*hahahahamalu beb.
jpj:haihh,takkan tu pon nak kena ajo kot.ish!
aduih.garang siot pacik ni.*eh,abg kot.hehhe.pastu bila sampai kat simpang ja mesti kena marah.
jpj:haihh,nak masuk kiri..ikot la kiri
zty:ngeh3...*eh,tagelak pon,senyap je k.hahaha
pastu kan..nak tau ak?time kat lampu isyarat lagi la..hehhe.mesti jpj tu hot gilla ngan aku.hala..dah tau hijau.laju la,,dok pelan buat pa.hee.serius.aku takot nak bawak laju2 lah..takot sgt!
jpj:haih,,dok tunngu apa lagi?lampu hijau tu..ha..ha..cepatla..
zty:frummmm.tekan la minyak,,tut tut lampu tu da kuning
jpj:herhhshh.camni bila nak sampai ni.haih.payah betui la..
ya Allah.time tu memang pasrah gill arh,huhuhu.dalam hati dok mengomel dah.mesti kandas ni.uwaaaa.malasnya nak buat lain.uwaaaa.malu3!
tut2.akhirnya sampai gak kat tempat test tu.eh.jap..ada lagi 1 lagi..
time nak kona.
zty:groop,grapp.dok tukaq gear.dari gear 4 nak tukaq gear 1.
jpj:haah,tu dom buat apa.ish!mana buleh tukaq gear tinggi p rendah terus.haiih
zty:hee.dalam hati..oo.baru tau.aduih.malunya.huhu
hahahaha.macam tu la ceritanya.eh..ending der..sampai jer kat kunci rimbun.hee.tarik handbrake apa semua..pastu aku dok diam
jpj:ha..takmau keluaq?
zty:eh2..*aduii,malu lagi*bukakla seatbelt
jpj:hahh.nanti kat jalan raya bawak elok2.sambil tesenyum senyum.
fuuh.giller betui.tadi hangen2..ni senyum pulak.urghhh.hensem gilla kot.ngeh3..
zty:hee.ok2..sambel bukak pintu,terima kasih n sorry.hee
jpj:senyum2..*urghh*
the end!
akhirnya aku bejaya!yeah..unexpected gilla.buat semua dengan cuai kot.tp berkat izin ALLAH SWT. akhirnya berjaya jugak.syukur kehadrat ilahi.

terima kasih kepada semua.ngeh3..
pacik2 kunci rimbun yang ngajo keta
pakcik mus*agen aku
abg muin
eh.jpj.lupa pulak.hee
mak,abah
abg
semua2 yg telibat
n last but not least.to all readers.ngee~

panjang kot entry kali ni.hehhe.experience tu beb,syok ouh.hee.

No comments: