flashback skit..

hari 1st kat kmk.em..ha..apa kata anda lawat link nih.dah cerita dah hari 1st i kat kmk..wakaka. 3 minggu kat kmk! dalam link tu.der tulis MY LIFE KAT KMK FOR 3 MONTH. silap yer.bukan 3 months la.3 week jer.hehhe.tak buleh nak tukaq la..sebab tak buleh bukak account blog tu.huhu.ignore je lah k tajuk tu.hee

emm.nak cita apa aktau.adushh.tension toi bila jadik camnih.hmm.nak tau ak?kat matrik en.sumer benda laju.betui la apa yang oghang dok kata tu.kalau p matrik belajaq leklok la noh..susah masook u kalau result tak elok.wakaka.betui memang betui.but please loh olang2 kat luar tu.dont judge a flower by its smell.wakaka.ok jer kot aku rasa.memang la terook.sebab cuba hampa bayangkan..masook matrik baru jep 2 bulan.fizik dah habees sampai chapter 8 dah.ups pon dah settle.tunggu result jer*huu.gerun*kimia dah bab 5 dah..math pon.hmm.lect kata..lepas habees cuti mid sem nih.just focuss untuk bab 4 dan seterusnya untuk pspm sebab bab 1 sampai 4 kamu sumer dah expert okeh.uwaaa.giller badak jer aku dengaq penyataan tu*ups masook chapter 1 sampai 4.sumer subjek*hmm. tapi..kalau masook u pon aku rasa menda yang sama kot..tapi teruk or tak tu.taktau la.takder experiences.hehhe.kalau kat matrix sumer benda still begantung kat cikgu lagi kot..hala..habees jer kuliah,masuk tutorial.time tu buleh tanya cikgu..apa menda yang tak faham.tak silap akulah..kalau kat u.kena buat sendirik.even time lecture kadang2 lect just cakap kat mana nak cari bahan rujukan tu.hmm.tapi after matrik kena masook u jugak en.so..sama jela..cuma fast learner untuk masook degree terus je arh.hee

hee.bosan jer cerita pasai menda kat atas nih.nak cita pasai life kat sana pulok.*takmau dengo sudah.p main jauh2.wakaka*

dalam 1 bilik ader 4 orang.aku dapat romate ngan budak ganu,kedah ngan perak.agak happening r depa ni.1st tu memang r kaget.ye r.masing2 pemalu.after 2 week.kami dah mula bising.almaklomlah.aku ni takleh dok diam..keja nak p menjenguk tempat orang lain jer.hehhe.sorang roomate kami pdt*program dua tahun*tapi dah jadik expdt r.sebab dah msuk pst*program stu tahun*zihah,shikin n fafa.aku ngan zhah ni memang gilla2 sikit.asyek bising jer dalam bilik.sari si budak zhah ni tak ceritapasai mamat hensem kat aku tak sah.ish2.sabo je lah..hahha.der ni aku panggil opah.sebab der suka panggil aku bibik.ish.geram betui!sampai geng2 der un panggil aku bibik gak.haiih.wahtever.asalkan bahagia!hahha. yg pentng tak bosan dok kat bilik tu. syuk,*jiran depan bilik*un suka wat kecoh gak.wakaka.happening giller dok ngan depa nih.bising!suka sangat buat orang sakeet hati.tapi takper.syok!hahha.rasa macam tak pecaya pulak..aku baru jep dok ngan depa 2 bulan lebih.tapi dah macam 2 tahun pulok rase.hee.mesti rindu depa bila dah keluar nanti.huhu.love u all!bilik azwa un dekat jer ngan bilik aku*kawan sek.men dulu*au selalu p melepak bilik der.syok kot..selalu ada makanan free.wakaka.baguih betui..takpon.aku p tidoq bilik der.roomate der un da macam roomate aku jer jadiknyer.hari hari aku p lepak kat situ.buat bising.*maybe*kalau diam.maknanya aku tidoq.hahaha.sampai roomate aku un pelik..ish.naper zty p bilik azwa tak bawak buku un.last2 bila cerita balik.aku gitau arh.sebenaqnya zty p tidoq kat bilik der.wakakaka.kalau tidoq kat katil sendiri.alamatnyer tak bangun la aku study..sedo2 dah pagi.hahaha.

my roomate!

so..macamtulah cerita der.ni tak masook lagi bab my clssmate nih.hmm.lain hari lah pulok yerh.malaih dah nak perah otak ni.wakaka.

duu.

*banyak lagi keja tak siap.huuhuh.cuti 10 hari macam tak cukop jer.haih..asalla komp wujud kat rumah aku?*&#@$.

No comments: