tuisyen!

hehhe.tuisyen apo lagi dah beso2 ni zty?wakaka.tambahan untuk amik lesen keretalah..dah lepas qti.tapi tasempat amik test jpj haritu sebab da mula matrix ..
so postpone r dulu kan..cuti semester ni.zty col pacik tu suruh uruskan.heehe.nilah padahnya kalau lambat betindak.kan da kena guna banyak duit.ye la..lesen L da mati.kena peridupkan pulak.ish!habees duit aku.haiih.
hari rabu ni test JPJ.harap sangat zty dapat lulus.tak gadoh nak bok keluaq duit dah.hmm.

hee.tadi.sampai2 jer kat rumah pakcik tu.kena tunggu sorang mamat ni.hahahaha.sabaq ja lah.ada patot dea tabangun tidoq lagi.padan muka kena marah ngan pakcik mus*agen aku*hahha.
sampai jer kat kunci rimbun*tempat test keta* uwaa.takot gak lah.ok.aku cool jer kan.pakcik tu suruh amik keta no 7.aku pon amik la..pastu pakcik tu kata.reti bawak dah kan.jom kita p jalan raya.*dalam hati.:arghh.giller badak.hee.takpe2.cool zty"
okeh,dengan baiknya aku drive.fuuuh.naseeb ingat semua step.n lancar jugak lah.cuma time tukaq gear selalu salah masuk.sampai terbehenti sebab silap masuk gear.hahaha.malu seh!pakcik tu cam kool jer.tapi garang gak lah.eh.tak garang un.em..papa jalah.yang penting pakcik tu baik.hee.
pastu time dalam trek pulak.masa kena pusing kiri habis untuk parking tu,ada sorang pakcik kata..amboih..kuatla sikit.macam tak makan ja pon.tula..orang suruh bangun awai lain kali.baru sempat makan.*dalam hati..eh macammana pacik ni tawu erhh.hee.malu kot.*waakkaka.aku senyum jelah..nak buat apa lagi.haih.kantoi!
yarh!besemangat sampai rabu nih.aja aja hoitin zty!yooow!

sampai jer rumah.dengan lapaqnya.huhu.takder nasik rupanya.hmm.kenalah masak nasik dulu.wakaka.lama kot tak goreng ikan.goreng telur.yuuu.best kot.heee

ps:banyk assignment tegendala nih.tak siap lagi.arghhh!!go away fb.go away blog.eh..jangan2.kempunan kot nanti.hee

No comments: