Followers

harini da tamacam esok ! emm

emm.sesungguhnya amatla sedih baca tajuk ituh ! emm.sedih sesedih kambeng di gunung. er.. ok ! ak stop merepek.heee.tp sedih betui ni.esok da na balik matrik la. hmmm. *thumbs up with the corot2 face* hahha

dahla.sedis un tada guna.dok sana kadang2 lagi best kot.jauh darik macam2 benda..erk. tp dekat dengan buku. wakaka. hari2 kena study. malu kot kalo takreti jawab dalam tutorial ke.dapat sikit dalam kuiz ke, cikgu tanya tatau na jawab ke.huhahaha. tp papa pon yg penting ak belajaq sebab tuntutan syarak okey ! ngee(belajaq la sgt.hampeh !)

em.harini.. (2 pg tadi.kira harini la kan) horayyy. da bejaya siapkan kek batik yg hancuss haritu tu.hahha. pagi2 buta buleh jadik kan.haih..sori misi sebelah rumah.pakci macik sebelah rumah.hehhe. tak sengaja buat keja malam malam ni (padahai sengaja kot) ngee ~


ha..nila hasel dia.eh nila barter yg di gaul gaulkan guna mesin tu (ak tatau nama dia) hehhe.  penat gakla mesin menda ni.huuh. eh.senang cerita tengok resipi nih..

hahha.ni dah setahun kot tetepek kat peti ais tuh. 
senang sikit keja kalo semangat2 print2 type2 rsipi camnih.hahha. setiap tahun pasti buat punyala kek batik.so.. tak sia sia ak type nih.ahhha. ( tak ingat step.camnih r jadik )


hahha.semangat patriotik ! yeahh. bagus abg2 sekalian.hahha


hmm.abg ak hatnila paling semangat ! eh.ingat ape? penat tau nak kacau sampai kental !



selepas seketika !


penat2 sgt ak jadik penghancuss roti jadik r.hahha


roti merry ok.


n here the result !



sehri dah rupa macam nih.


hahha.tp pic yg atas tu dalam tray yg lain.ak taktipu okey ! hahha. emm.tengah pikir. esok nak bawak balik ke tak erk ? emm. abg semangat buat sebab dia kata ak  nak bawak balik.ennn.kira green light ak buleh bawak balik matrik la kan.huyee. gembira !

ha,,ni mee kari ruma kawanaku.aini.. raya ke3 tak silap.hee. sedap3. 
harini p raya rumah toknek aku.makan mee kari jugak.emm.sedap beb. rumah agak ulu2 la. tak terbayang camna hidup kat situ. tandas pon takde tingkap,bayangkan kalo rumah korang.pasti bising macam lipas..erk. emm.tapi depa rilek jepon.happy !

oklah..banyak yg nak cerita.tp macam besa r bila dok depan lappie ni blank teruss. emmm.jangan jadik camni time periksa sudah.hahha. jomm semua. kita p buat assigment,.hee

2 comments:

Uruchimaru @ kf said...

mkn pun sodap !!!!!!!!!!

zty said...

yg mana sodap ? kek batik? oh.sudah pasti ! hahha. mee tu pon.ayoo.lazat !