love my family.sincerely.

seronoknya.harini balik.hehhe.pukoi 4 bertolak darik matrik.7.00 something baru sampai rumah.mula2 tu semangat habaq kat abah.5.3o da sampai.hahaha.gila jarak kot waktu yg sebetoinya aku sampai.ish3.
yang paling seronok.gille.time bebuka.happy sangat.
tp kaklong takda.(keja malam.huhu)
tp takpa.yg lain semua ada.best gilla.rasa diri sangat dihargai.sungguh!.kira sembang ja.
ak plak.entah kenapa.pelik dari dudulu.kalau dulu.even balik dari hostel.duduk ramai2.aku senyap je.kali ni.aku cerita je semua.
  • ee.syoknya ada daging.kat sana.tak makan daging pon.hari hari makan ayam.nasik tomato.ayam. nasik kerabu.ayam.nasik ayam..memang ayam la kan.
  • ada 1 hari tu dekno bukak kat resort.(tasoh lake)
ish.macam2 la aku cerita.tak kurang jugak dengan petanyaan abg2 aku.(eh,asal skema sangat?)*aku baru khatam 2 bijik novel.syok gille.yg tak syoknya.keja lain tak siap.hahahaha.*ok.dah.cuntineu..ei.syok sangat!sembang macam macam.ngan mak sekali.abah pon juin.ei.syok3 tak terkata.rasa macam ayat2 yg aku cakap tu agak mengada gak.tp takper la.janji happy.hahaha.kan mood raya nih.even cikgu semua kata raya 3 hari ja.wakakah.mampukah aku?ei.rasa cam tak jer.hehhe.

ok lah.gtg.rumah tak kemas lagi nih.hehe.time to be A MAID! jom.

No comments: