Followers

saket pinggang suda !

hey.saye bukan orang tua,BEWARE ! hahha

adussh.lama kot aku melepak depan lappie ni harini.eh.tp kira ok la kan..malam je aku lepak.siang tadi carik pot atas kusyen.wakaka.(tidoq)
semenjak suka main fb n blugger juga. aku buleh dikategorikan dalam golongan yg agak pemalas la.huahahah.
buleh ka macam tuh.haih.mengamuk mak aku tau ! hmm. 2,3 hari ja mak. pasnih dekno balik prison dah mak. ngee. kesian anak mak ni kan.dah takda jalur lebar kat sana.jalur gemilang ada la (curik time sambut medeka haritu)huahaha.bukan curik okey,ambil. hee*actually kena pulangkan balik untuk kegunaan tahun depan.tp aku bawak balik bilik.ngehhe.sapa suruh tak bagi tau kan.huahhaa.tu pon rumate aku yg bagitau.hahha. da belalu.biarkan.buleh kan macam ni ?hehhe

em.back to the story. camna er nak rajenkan diri ni ? sebulan lagi dah nak pspm tau ?aiyyo.gilla kot.haih. kena pulon dah stat sekarang.(sepatotnyala) emm.apa pa pon.esok lusa.tulat ak dah nak balik matrik.hummm. bemulala kisah hidop yg membosankan.adusshh !tp syok gak,ada ramai kawan. :)
em.dahla.malas cerita pasai ni.

p tengok tv lg baguih.pastuh nak buat assigment.huahaha.(baru nak mula ?) 
em.lagi byk bebel.lg lama depan lappie ni.hhehhe.chiouuu dulu !

bile nak buat kek batik ni ? lapoq ni.eiii. main badminton apa mlm2 abg oii ? haih.

2 comments:

Sasa Al-Sharif said...

biar padan muka hang.. yg dok bertapa lewat subuh pasaipa.. haha..

zty said...

eii.jeles la dia ni. mandai ja.. mana ada oqang betapa lewat subuh ! :p :p dia yang..