Followers

me and animiliaa

hahha.dlm masa beberapa jam je lagi dah nak kena terbang ke kedahh ! huwarghhh. malaihhh ! tp papapon jom layan kontess ni dulu.kita minummm berkontess dulu



uishh.nama pon kontesh u n animilia mestila dengan binatang haiwan err.binatang la sedap skitt kann, actually ak rasa ak ada 1 je pic dengan binatang nihhh.carik punya caqik, caihh dah hilang dek hard disk yg lingkopp ! haishhh. tinggal 1 je pic yg ala2 sengall . wakaka camna tah buleh di copy pastekan dlm cd.


kalaula enchik kontess tak disqualified pic ngan semutt. sekarang gak ak p snap ngan semut2 di rumahh ! hahha.hattu je yg ada  ! takpalahh.satg dpt sup semuutt. buduss 44 halii. hahhahh

buat muka superduper sengal dulu yeee~~



lahh.ada manusia lain yg ngacau tepi akuhh. muhahaha.. seladang tuh malu nak snap sekali, so dia usha jauh2 jee. ni time matured gilla . hahh. tangan kat belaknag tuhh jgn pikiaq lainn noh,wakaakka ak pegang plastik beg yg sangatlah chomel time tuhh. so cover macho depan kamera . :))))

jomla join kontesh ni.sukasuka hati, jollajoli macam ak,walaopn takdak pic yg mantop ngan binatang2 di luar sana pon gedik2 gak joinn.hahha. 


chill ! walaupon sengett je muka takmau balik kmk! sigh~


2 comments:

Shahrul Azrie said...

thnx ye sbb sudi join.. gmbr tersebut melayakkn anda utk tdk mendpt sup semut, lol

zty said...

wc ~
hahahhh.katakan tidak kepada supp semutt ! tenggkiu jugak >.<