Followers

im am student !

hurghgg ! x boleh nak ulas lanjut tentang tajuk ni , wahaha , sebab memang zty seorang pelajar pon , haha . cuma   kurang tepelajar tu mungkin la , bhaha . ok saya stop talking nonsense sekarang ! ok shut up ezzati !

~ ~

ok . serius ! sekarang nikan , dah approaches 4 bulan jugak la zty kat kmk ni untuk semester 2 . sangat cepat masa berlalu kann ! , hmmm , tinggai lagi 2 bulan ja lagi . dan mathematic ada lagi 6 bab yang perlu dihabeskan , dan kimia ! dan fizik ! hoho ! im a hardworking student lahh , sepatutnya la . :)) . emmm, dalam lebih kurang 60 hari lagi dah nak jumpa pspm (final exam) . gila kott ! tera buat kuiz pon hentah hapa . hapa , ditambah pulak kimia dengan organic chemistrynya .. math dengan differentialnya .. fizik dengan currentnya ! howarghh ! kau seharusnya dan wajib menjadi serajen mungkin ya ezzati ! wajeeb ! wajeb . kau dengar tuu ? ok . tensen , tensen jugak ! sekarang ni ada karnival sukan , hehe . zty masuk petanque , futsal , ngan congkak ! wohaha , dah macam sporty gigirl plak , wakakah ! markah koko punya pasal , hoho !

ok . yang paling penting skali . lepas habes matrik , means bulan 4 ! ada 5 bulan sebelum masuk u . wohahaha ! still thinking what am i gonna do . hoho . 

rindula pulak kat tuto lama . huhu

No comments: