Followers

addicted . nora elena . seth tan . insp amir .




ha tengok . kan dah teraddicted ngan cita nih . haishh .dulu aini yang dok gila cita ni , aku buat dekk je , ceyy konon konon control macho la kan , haha . tengok sekarang apa da jadi ? hang yang lebihh kan , haishh . aku dok agak dah cerita ni mesti cita novel . dan yang rogol rogol tu mesti seth , hmm . nak kena cari gak nih novel dia , memang x boleh jadi . haishh . nak novel tu nak novel tu .. haaa



hah . sekarang dok menggila download cita nih . hehe tadi x sempat nak tengok la .. p berubat , hehe , then dah siap ! dah tengok dah episod tadi . memang best !

dan sekarang tergilagilakan erry putra , haishh . kenapa erry putra gak jadi pilihan ? haishh . x kira . erry putra gak ! layan BERUBAH . wuuh x sangka sora dia pon best ! arghhh ! sampai hujan aku layan lagu dia . haha . dah la , tidoq baguih . k daa

satu je yg x best . awatt seksi sangat ? ishh . dah tau kena rogol , skit pendek lagi. haha , podaa

No comments: