you tube fever .






waa , x sangka pulak sekarang ni you tube fever ye di kalangan rakyat rakyat jelata di muka bumi ini . ehh mungkin bukan sekarang tapi dah lama dah . aku je baru perasan , ehehh . ha banyak gille video something something yang orang postkan kat you tube nih . ok komen banyak pon x boleh , nanti kena isa . hahaha . ok merepek ja, aku x beropa terkena sangat jangkitan you tube nih , tah malas nak layan kott , lain la kalau orang lain yang bukak , thenn aku tehegeh hegeh nak tengok . hehehe . mesti ada yang kata ." budak camni r aku meluat ni " :)) say what you like . :P , tapi kat matrik , kawan aku lebih suka search bideo korea . haha , shinee , 2pm , beast . wohh tiap hari ada ja bideo baru ! sampai boleh hapai la lagu dia . time korus je ahh . haha . dan mereka sangat suka menari ! haishh . rindu la pulak . hmm

harini baru rasa nak terjah sikit sikit alam you tube nih , so whatt ? aku jumpak macam macam beb , woohhh .. sangat teruja ! engat mat lutfi ngan anuarhadi ja yang femes , tapi banyak lagi video lain . haduihh dashat dashat semuanya , cikgu shida , paku & belacan , polkadot doughnut , dan sewaktu denganya . hah nah amik kau .. aku rasa macam katak di bawah tempurung je kan . haha . tapi what to do ? aku lebih prefer mat lutfi ngan anuar hadi . ada la jugak moral value dia . kan kan . actually 1st time tengok video nih kat matrik dulu.. zihah yang tunjuk (roomate) , then banyak la yang download video dia .. macam macam kott.. dan anuar hadi jugak . emm maybe depa ni yang sangat femes kott , dan sapa sapa pon mesti kata lagu tuh punya la.. berbanding ngan video video lain . :))

emm . ok kamu kamu memang hebad hebad belaka lah kalau yang suka letak video kat you tube nih , ramai tengok kot . aku pon x penah letak lagi *ceyy tetiba ja kan .





ha , bideo ni kawan kelas aku yang buat . ceyy tumpang publisiti neh :) , tapi rasanya depa x letak dalam you tube kot . ha mungkin :)

ye syed dan nasir . sori aku amik bideo ni :) dalam blog kelas :)

ha video ni , it my life , this is what we call a life
link je xpa kan

haha . pait . syed ngan mirul . aku jadikan hampa femes sat nah . hee 

No comments: