di rumah ,

assalamualaikum dan salam sejahtera
berita dilaporkan dari kediaman hamid di pokok sena 
berita onn . :))

haha , konon konon teringin nak masok tb la cakap lagu atas tu kan , hahaha , poyo !
emm , harini 15 may , wah wahh dah nak dekat sebulan aku melepakk kat rumah ni
nak kata bosan xda la bosan sangat
all the time ada ja benda nak buat (tidoq temasok sekali la ye) :))
seminggu yang lepas x lepak depan pc langsong , cuma 2 ,3 kali ja tengok cita korea kott netbook , :)) 
sebab saya duduk di rumah tokdak . :))
dan kebetulan intenet kena potong time tu , haha . 6 bulan guna intenete haram . hahaha
nak dijadikan cerita , abah tekan apa tah , then mozilla kena serangan virus
then aku p buat terrer tekan apa tah , zapppp black out satu saat . dan intenet dah x boleh pakai
hahaha , orang yang paling mengamuk abg ashraff , haha , dia x boleh layan game . padan muka !
tapi apa boleh buad , kena cari 500 untuk selesaikan masalah tu , 
seminggu punya tahan x guna intenet dan akhirnya aku bukak cerita kat abah , abah .. 18 hb ni keluaq result kena guna intenet , dan masalah selesai disitu , hehe , big applause to me ye abang dan kakak , :)
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
haha , harini nak cakapp tentang fashion ! 
kenapa sekarang ni semua orang pon pakai selendang atau orang panggil apa .. shawl ? pastu ada fashion tebaru tu nama apa .. pashmina ? hooh , whateva la . to be the jujur one .. aku x penah pon pakai segala mak nenek tu seumuq hidop . hahah , rasa teringin la jugak , tapi macam x sesuai ja ngan aku , muhahaha , emm apa apa jelah , yang penting kita bahagia ! jadi diri sendiri tu yang penting ! your self - esteem is there ezzati ! jangan dok hirau orang cakap apa . dan yang lebih penting jangan dok pikiaq teruk sangat ! orang lain x kata apa pon , hang dok kalot lebih pasaipa ? haa .. nah amik kena sedass !

--------

haaa . dengan jujur dan bangganya saya mengumumkan disini , saya telah berjaya masakk sup fishball tadi ! hahaha . haishh .. yang dah terrer tu jangan dok gelak pulak walaupon sup je , hehe , memang out sikit bab bab masak ni , waaaa ! bilala aku nak terrer ? tapi nak cakap jujur jugakla .. masak sup ni pon mak ada kat sebelah . hahaha . the-chef-to-be is still in progress . sebenaqnya xdala rajin sangat nak post benda ni ... tapi setelah diperli oleh abaang dan kaklong , depa kata lagu ni . " ehh x mau tangkap gambaq ka dekno ?? boh dalam blog " ciss , berani mereka berkata begitu ! dan akhirnya ada jugak post mengenai sup ni ye , hehe . tapi malas nak upload gambaq , sebab x tangkap pon , hehe 

k lah , malas tahap dewinakmasuktidoq , hehe , off dulu . daa


No comments: