I am suffering

hargh . mungkin ni minggu yang x berapa nak baik bagi insan ini , haishh , 
ada sapa sapa tau tentang kayap ? warghh , dulu aku dengaq cam geli geli je bunyi dia , but now im suffering tau ! haihh , dah nak dekat seminggu dapat penyakeet ni , mula ingat gatai biasa ja , 2 ,3 hari lepas tu baru amik ubat , tu pon amik ubat doktor , pastu doktor cakap kayap ! harghh . betui sangkaan abah cuma abah x pasti sebab aku x demam ,mak pon cakap macammtu , penat je p amik ubat ngan mak , sian mak .. haishh , then ingat xpa la amik ubat kat doktor , but then x lega lega lagi sampai harini , abah ajak mintak ubat penawar degiaq xmau p , tapi harini aku nak p , sebab x tahan sangat . hehehe , haritu abah hajak p rumah pakcik somat a.k.a ayah ayie , tapi aku xmau , segan aaa , lagipon ayah dia x berapa sihat , disebabbkan desakan keluarga dan aku pon suffering xtau nak habaq dah ni , telepon la ayie .. cakap nak p rumah dia , satg baru nak p , ayie marah je sebab x bagitau dia aku sakit padahai selalu je mesej ngan borak borak , haha , 
jadi temasok harini dah nak dekat seminggu gakla , then tadi kena serangan minyak masak ikan ! haduihh saket nak mati , 3 jari dia sapu , haishh . geram betui ! tula tunjuk terrer sangat goreng ikan guna garpu .. kan dah cari penyaket ! hargghh ! saket !!
 emm , orang cakap kayap membawa maut ? betuike ? ayie pon cakap camtu tadi , pastu tokdak pon cakap camtu gak , tokdak kata makan dalam .. waaa, senget dah otak aku camni , haishh , xpa.. beserah pada yang Esa jelah , heee




dan satu rahsia , aku x pantang pantang pon makan , hehehe , suka hati ja , ayie dah marah tadi .. dia kata hang nak bela la tu .. hahaha , baru tau yang telur , buah machang semua tu x boleh makan .. emm patot la x lega lega , hahaha , im wondering benda apa lagi la yang x boleh makan ehh , haishh

No comments: