Followers

KAWAN .

tiba tiba rasa macam nak post pasai kawan kawan , :))
rindu kawan kawan . >.<
kawan dari kecik sampai besaq . 
dan rindu jugak mak chaq , pengasuh sebelum masok tadika dulu . wahh . dah lama tanam cita cita nak p rumah mak chaq , tapi x kesampaian lagi . imysm . :))

emm . this is what we call recall . hehe ,

saya rindu kawan kawann saya .

sk permatang tok jaya .
sra lahar yooi
kawan di lubuk meriamm
sk pengkalan jaya
sra pokok tampang
kawan di padang serai
kawan di pokok tampang
smk kampong selamat
matrikulasi kedah , changloon 

wahh . imyalh . tapi sorry la , aku ni bab bab mengingat susah payah sikit . hehe , jadi kalau aku x ingat nama ke apa , jangan la menangeh ye , dann insyaAllah kalau muka tu aku ingat punya .. :)) . 

kawann is everything .
they colourful my day .
and even cherish me .
and sometime hurt me . 


hehe . bukan senang nak bejiwangg tau . :)


2 comments:

anayue said...

mna kawan ang yang nama ...norma bt samarudin yg kiut lagi comey lagi baik tu?? huhuhuuu...

zty said...

haha . tuhh , kat atas tu .. haha , gegeh la hang