Followers

demmm . memang senget !


betui la kan orang kata . manusia ni x penah pueh hati dengan hidop dia !
so do i . haha . senget ja tengok blog ni . tahh aku x penah nak rasa puas hati bila tengok blog sendiri ! haishh apa nak jadi kat hang ni ezzati oii ?

mata jadi kelam ja bila blogwalking blog orang pastu bukak blog yang senget nih ! DUSHHH rasa mata nak kelabu pon ada , okfinee tak baik rasa  buruk buruk kat blog sendiri kan .

dulu blog takda warna hijau sebok nak warna hijau , dah penoh hijau tak pueh hati dekat font pulak ! hishh geghaam la kat mak minah soghang ni !



haha . ada tak rasa nak muntah hijau bila tengok blog ni ?


6 comments:

Siti Arfah said...

Xrse nk munth hijau pun. haha. cantek la. hijau itu indah .^^,

zty said...

ehhe yeka ? alolo ni peminat hijau jugak la ni kan .. yeahh jumpak gengg lagi ! haha

Siti Arfah said...

Yey ! Hehe. Teramatlah siyes, sy sukekn wrne hijau ! Fevret tuh. :)

zty said...

wahh sakan ni , ada saingan ! hehe
zty pon suka gak . tah kenapa tah jadi obses nak mati mati . hahah

Siti Arfah said...

zty = Hehe. :)

zty said...

hehe

;)