Followers

handmade


nak memulakan keja zaman dulu balik . rindu nak buat benda renyah renyah ni .
haha . nak tengok sikit apa hasilnya esok . jeng jeng jeng


bila manusia x berapa nak kretip ni memulakan semula hobi dia yang dah lama ditinggalkan ! hoho

kita tunggu esok . atau mungkin lusa ? atau next week ? yeahh . begantung kepada kerajinan manusia itu !


:: napa ehh xboleh nak search html .post tittle.. untuk centerkan post tittle ! arghh ! ni mesti ada x kena kat mana mana nih . hmm . tula padah tukaq macam macam layott . kemaren dalam pecubaan boleh je pon . arghh ! sumeone help peliss . T.T


saya memelukan ihsan anda . dah segala mak nenek tutorial aku robek . haishh . kat mana salah ni .


No comments: