remy ishak add aku kat facebook


haha teruja la satt tengok nama remy ishak tu . adoii sapa la punya kheja ni ehh ? suka hati jekan nak menyamaq jadi remy . ehh tah tah memang remy ? woaaa apa apa jelahh . haha



ha jangan tak pecaya . tu ada bukti siap tauu  ! remy ishak default pic : remy ishak with tiz zaqyah . 

emm demam apa lah kan yang suka add add orng ni . sometime aku tak kenai pon sapa yang add aku . senyum senget ja bila on fb then ada banyak request . lahh ingatkan dekat notification rupanya friend request ? chiss apa daaa. bukan takmau approve tapi malas aa , tambah tambah yang lelaki tu tiba tiba je teguq dekat chatbox tu " awak sihat ? " hahaha instead of bagi salam boleh dia cakap lagu tu kann . adoii parahparah .

okfine aku x hot mana pon sampai nak bangga sakan orang add aku tapi saja la jugak kan nak heboh yang remy ishak add aku . hahaha . dan yang kenai ja aku approve yang x berapa kenai dan tah apa ja default pic aku just tekan not now . hehe jangan la marah , kawan dekat fb tak sama dengan kat blog .. kat blog ramai yang tak kenai so tak mustahil la kita tekan follow blog tu tapi kita tak kenai pon tuan blog tu . tak jadi masalah kan ? ok bagi aku la .. tapi  kalau fb dia lain sikit . hahahaha boleh camtu ?

klah lapo dahni . satg bebuka mak nak masak mee . yahooo lama x makan mee sebelum bebuka (cewahh macam selalu je posa)

2 comments:

nurfatiha blacky said...

wow. profile fake kot. hee, tapi mane tahu. takut betul kan. hehe

ezzati hamid said...

hahaha memang FAKE rasanya ,
tp xpala bukan senang artis nak add kita . haha boleh jadi eksaited gilagila satt tadi . adoii