Followers

sambai tokua dah licin walaupon x sedap tera mana pon ! haha

 betapa panjangnya tajuk harini setelah behempas pulas aku pikiaq nak tulih tajuk apa ! haha boleh camtuu ? ohh ok mungkin ada yang tesenyum sumbing atau mengherotkan gigi serta gusinya setelah membaca tajuk aku nih .  janganla nak jeles sangat . bukan nak bangga diri tapi kebenaran itulah yang hakiki . chiss nak bemadah pulak dia ni !

dulu aku x suka makan tokua ni . entah macammana tah boleh suka pulak . ishh curiessss saya !

ok dah takmau mengarot dah . sambai tokua aku x sedap pon actually . haha boleh pulak aku mengaku nohh . tapi ayah aku kata sedap ceyy abah nak amik hati dekno kan ? ok terima kaseh abah . emm abang aku pulak " laa hg nak masak ka ? asai tk bagitau abg ? abg hg ni terrer bab bab masak ni !memang la terrer becakap kan . makanan dah tehidang baru nak banyak cakap ! orang laki memang macamtu kecuali abah . haha . 



aku selalu begadoh dengan abang aku . tahh hobi kot . ayat paling best aku akan sebut kalau dah geram sangat x dapat nak balas kejahatan dia tu " ishhhhh siapla kakak ipaq haku nanti . dekno x kira ! nak balas dendam gak kat dia ! " hahaha betapa sadisnya ugutan aku ! soo bakal kakak ipaq saya ! besedialah !

hehe kalau nak tau aku x siapkan lagi slide ke apa ka untuk esok ! arghh boleh dak kalau x mau p ? haha padahai aku yang sebok hajak semua orang ! ishh penin aih !

ok fine kena p jugak !

hrinikan aku makan malam malam . haha saja la tu nak naikkan berat badan !

8 comments:

Siti Arfah said...

Nak jugk rse mskn sambai tokua awk. Boleh?^^,. Lme x mkn tokua .

zty said...

haha ala dah habis la , walaupon x sedapp habih gak tokua tu :)

hehe jomm nanti kita masak lagi ..

Siti Arfah said...

zty = Nnt msk lg, jgn lpe post gbr. hehe

zty said...

huiss pantasnya balas . hehe , insyaAllah kalau masak la , hee
malas nak snap sebab tu x uplaod . ok nanti kita tukaq tukaq masakan tau :)

Siti Arfah said...

zty = InsyaAllah. hehe

anayue said...

bapak kita serupa la.. tapi yg bezanya aq ugut ayh aq.. klau kta aq masak tak sedap... aq boikot tak mau masak dah...hehehe terpaksa la dia kata sedap~ hohohohohhhhh

zty said...

arfah : amiin

norm : hang nila , sabaq jala .
hg tu dengan ayah hg manja nak matii . jangan nak benafi pulak . haha

anayue said...

tak betoi ni.. aq mana ada manja.. hish..silap org kot???hohoho..