sekolah-mate

 update status !
haha malu tahap ayam goreng masak togeh la  . tula dah lama aku pikiaq pikiaq takmau update status pelik pelik kat fb . ishh ! geram aku ! tahh kenapa tah aku still update gakk ! haishh ada sapa sapa rasa nak sepak aku dak ? hmm tp sebelum tu boleh la buat demo kat diri sendiri dulu :)
nak tau kenapa ? kakak ngan abang aku gelak gelak baca status aku ! aisihh aku paling tensenn bila ramai ramai dok sembang sambil on lappy kan , sign in fb dahtu mula la nak bukak kat HOME . hmm tau tau jelah home kan , mesti keluaq segala mak nenek status oorang ramai temasuklah status aku ! wahh rasa nak baling baling home  tu pastu lenyek lenyek status aku ! hmm mula la bila baca status aku dahtu cakap " ishh x malula upadte benda benda gini " waaa nak cekik bolehh ?

emm status tarikan abang dan kakak aku : perott aku ni asik terima makanan ja dari semalam . hahaha rasa macam nak posa update status la buad masa la . hahaha . tapi kalau la kan depa baca blog ni ? maii aii mau aku delete jugak la blog ni nanti >.< (berangan)

................................................
  

ehh entry sebenaqq- sekolah mate


dah lama nak cita bebenda ni semua tapi malas nak upload gambaq . haha so harini aku telebih rajin dahh upload gambo so let chekkidouttt ~


makan makan kat kedai ehh restorenn nasik ayam periuk besaqq . taktaula periuk tu besaq ke dak . muhahaha


melepak dekat kmpp . :)

tasek kmpp


selasa minggu lepas . talkyang aku cerita dulu tuu >.<


asal keluaq ja x sah la kalau tak singgah kedai makan . hahaha . komplek tasek gelugoq pon jadiii 

 tak nyempat nasik nak sampai.. ayaq aku dah separoh . haha time nasik sampai tu ayaq aku dah habis . >.< 

jumaat - shopping ngan bell dan aini . haha ni dah ala ala aku dok kat matrik dulu ja , skali outing mau habis 60 lebih . :) tapi kalini jimat sikit.. besala dalam tanggungan bapak sekarang ni , dulu boleh la dapatt elaun..


aku rasa nila eskelator terpanjang didunia . hahaha . 

sabtu - hari koko . haha saja lakan dah macam buad reunion pon hadaa.. kau hada ? 

emm ramai gakla exsmkks yang p hari koko tadi . malu ceqq haha *tetiba

macam besa la , keluaq mana mana tak singgah kedai tak sah ! haha . ni kedai apa nama tahh .. restorenn kott . besala depa nak tempat ekon ekon , pait leteww . haha
ni nama dia teh cinta ! chiss poyo ja nama. bukan nak kritik pakcikpakcik makcikmakcik.. rasa dia macam teh ais jepon . muhahaha . mungkin saja la nak bg chantik chantik ada layer boleh la kita tangkap gambaq ye dakk ? hahaha 


 muka lapaq nak makan . ok kontrol kontrol.. haha


teh cinta aku jugak yang jadi tarikan utama ! muhahaha

habis ronyokk pelapik meja tu azwa ngan jiahh oiii !

haha okfinetq dah habih cerita ! ehh lupa nak habaq , kami makan dengan jayanya dan sedap komainn kat kedai tu hasil perbelanjaan bell .wowow bell , sayang bell lebihlebihh aihh . haha . tq noh bell , bukan senang nak makan free :) tapi aku x makan , bukan diet oke ! takdak makna nak diet , tah.. tak rasa nak makan.. pagi tu aku dah melantak sakan kat rumah , nak nak lagi mak buat daging masak kunyitt fuyooooo terangkattt !

ehh nak tunjuk satu benda . 

...





lahh teruja la sikitt . penat ceqq buat tauu . haha ni pon penat nak mati nak ikot balik kot paint sai tuuh . nak kaler pulak dahh jadi masalah . last last dah malas sangat biaq jelah x berkaler . muhahaha . nanad dah bagi link tutorial camna nak bagi line dia jadi smooth . jadi kenala besengkang mata esok pulak sebab malamni dah rasa macam zombie pulak :) tq ye sifu nanad

ok falahi ? tadi dah tidoq sanggop bukak fb nak tengok aku punya hasil . nah nah dah siap akhirnya ! haha kena gakla perli ngan kakak dan abang aku " ceycey mentang mentang abah soh ambik interior designer , tu dok belatih lukih latuuu " wahh saja la kann nak bagi aku tak torah duduk ! (malu)


doodle tu ada iras iras gambaq makminah pakai tudung kaler merron tu dak ? haha , konon konon nak lukis yang ori la katakann . tuituii tapi jangan taktau.. ada orang puji . tudia kembang kempih pipi habih aihh . hahaha

lagi satu : kepada sepupu norma , hyee assalamualaikumm . :) oww stalk blog akak erkk , nah amik kiss satu <3 haha (norm,sepupu hang pompuan kan)

okfinetqbye .assalamualaikum



No comments: