"Dear Nanad, Nak Doodle FREE!"



"Dear Nanad, saya nak doodle FREE sebab saya rasa doodle doodle anda sangat lah hensem kacak bergaya dan macho macho belaka . walaupon header saya adalah hasil karya anda jugak tetapi saya inginkan lagi doodle free kerana saya rasa teringin mahu menyertai pertandingan ini . hihihi . 


- actually header ztdreamz yg kaler hijau tu nanad yg buatkan . time tu nanad baru berjinak jinak dengan doodle dan guna paint sai kot , dan sekarang nanad dah maju dan menggunakan adobe dah kan . wahwah dah lama nak mintak yg baru tapi tak termintak (eh dah macam pengemis je aku) haha . dan harini ada pertandingan ni so aku nak masok jugak :)
- dah lama dah rasanya . ni ha kalau x pecaya . hehe . anda boleh ke sini dan sini


ok nanad . gambate for your new job :) . doodle nanad sumpah ohsem gila . memang layak dibuat juai :) 


ok sekian sahaja . salam

2 comments:

nanad said...

alahai titi..tak payah join ni pun kak nad boleh buat yang baru untuk titi loorhh..kita kan toiletmate ;D titi nak doodle yg macam mana? ^^

ezzati hamid said...

hihihi . saja ja kononkonon nak ikot prosedur . ekeke .
yah yah toiletmaate hensem !

em nak doodle muslimah bleh ?
baju macam beasa wana hijau . hihi
tulis situ ztdreamzcraft . nak tempek dekat gambo .
dn dn nak latar belakang kalerless . (mengada plak) hehe .

nanad . kalau kawan nak header bleh tak ? simple pon xpa >.<