Followers

mayat lipas betaburan disana sini .


assalamualaikum :)
wahh sedih dak dengaq tajuk ini ? haha .

dua harini bila masok tandas ja mayat lipas disana sini . haih rasa macam nak marah pon ada sebab banyak sangat . haha tapi apakan daya kan , lebih baik dia mati dri sebok mengushar orang masok jamban *err . 

kemaren dulu .

mak - haa ni dia ridsek (ala ala ridset tapi jenama lain la) pembunuh lipas . org juai tu cakap sembuq ja ni segala lipas , cucu cicit dia anak tiri semua keluaq

abang - alohh . orang juai biasala cakap mak ye

malam tu jugak mak p sembuq dalam jamban

abang - weyy aku saket perot ni . haihh asai banyak sangat lipas ?

wakakaka . aku suka sebab lipas dah makin kurang bekeliaran . yeyeah ! cuma cuma kena tabahkan hati tengok mayat lipas di sana sini , dlm baldi ada.. dlm balang tepi jamban ada.. berenang renang tepi ayaq ada . dlm jamban ada. betaburan atas lantai ada.. wahh memang kuat la kau mak lipas . haaih





ew geli

5 comments:

choki choki cila said...

haha. kalo lipas mcm dlm pic tu. kak shila xmau bunuh la. comey. haha.

zty said...

haha . hakan , tp kalau yg betui pon x snggop nak bunuh jugak . geli . hahah

choki choki cila said...

haha. lipas tu gelak kat zati la sbb takut kt dia sngt.

zty said...

haha . x sempat dia nak gelak.. zty jerit panggil sapa sapa yg ada kat tempat kejadian . hahaha . style dak ?

choki choki cila said...

depa ingt laki mana la jerit. haha! joke2!