teruja


salam
wahh teruja betuila tengok belog hensem hensem dan kacak kacak . hmm memang jeles . harini aku jumpak belog feltcraft dan sewing lagi . wahh memang ohsem gila la barang yg depa buat . aku dah try buat felt craft , alhamdulillah menjadi walaupun jahitan x sekemas mana . ekeke , tapi rasa macam malas nak buat sebab renyah . wakaka . ni la nama dia hot hot chicken faeces . wakaka . actually aku ni jenis yang bila tak cukup barang rasa mood hilang terus untuk buat benda tu . kikiki . barang yg x cukop tu adalah button dan kicin .. hmm harap aku bleh jumpak la esok . 

esok nak keluaq dengan azwa dan nisah . awai awai pagi dah kena keluaq sebab nak buat medikal cekap . tadi aku dah p hospital kb , tapi x boleh buat lagi sebab depa terima untuk medikal cekap dari pukoi 8-93o pagi saja.. dan kena buat kat klinik hospital tuu . hmm sabo jelaa. takpa esok bleh p , lepastu terus gerak p bank islam pulak untuk uruskan akaun bank :) (rasa macam dah matured gila pulak kena buat semua semua ni sediri) hahaha . bajet muda lagi . 


eh keciknyoo gambo . ekeke 

hm kemaren p kenduri iylni . acehh dah macam kenuri kawen plak , actually dia buat keduri kesyukuran sempena dia nak p ireland bulan sept ni . alhamdulillah temakbuigak citacita hg nak jadi doktor kan . CONGRATE eh iylni :)

ps; iyni ni kawan aku since tadika lagi . wahh lama dahtu . memang rapat gila la time tuu , tapi keja gadoh ja. hahaha besala kanak kanak lagi kenn . tapi aku pindah skolah masa dajah 5 , dulu time dajah 5 dan 6 kami behubung melalui surat ja . wahh eklusif beno mendenganya . haha , rasa rindu plak . lani dan xdak surat surat dah haa. fb kan ada :)

;; hm bila tah nak upload gambo felt craft aku . haih malas sungguh . :)

2 comments:

sitiinajihah said...

acu nak p mana yg kena wt medikelcekap tu? wahwah...
BANK ISLAM:)

ezzati hamid said...

nak p uitm . hehe

napa ngan bank islam tu . smpai behurup hurup besow lagi . ekeke , macam tautau je makna dia . haha