Followers

selamat hari raya aidilfitri .


assalamualaikum .
disaat aku menaip entry ini jiran aku memasang lagu raya . chiss kenapa lagu raya banyak yang seedih sedih ?

haha , disini aku ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri . mintak mahap dari ujung lambut sampau ujung kaki andai ada salah dan silap (ayat bajet kad raya) . eh sebut tentang kad raya , aku dapat kad raya tahun ni . wutwut . saudari nisha bella bagi sebab aku menang kontes . wohooo . nak diupload gambarnya sudah tidak sempat dehh . sekarang ni mood busy . haha .

disebabkan busy yang kadang kadang tak berapa nak bizi pon tapi aku nak cakap bizi jugak nii belog ni dah lama tak diupdate sampai cik eni dah bising bissing soroh aku update . sorila dalam begelut nak raya ni tiap tiap hari mengemas rumah . harini pon seharian mengemas , dah berrplastik plastik berkotak kotak barang yang dirasakan menyemak rumah ni kami buang tapiii masih berlambak je pon aku tengok barang kat rumah ni . warghh gila kan ?

okla . harini nak masak nasik daging , paksu ngan maksu plak nak mai bebuka kat sini . so apa lagi ? jom kita semayang asaq . 

salam aidilfitri :)

::esok mak buat laksa . yeyeahh . walaupon resedung ni belum sihat sepenuhnya aku nak makan jugak laksa . haha . maila raya rumahh sayee, bawak duit raya sekali :)

2 comments:

muhamad hanif said...

wahahahah,

selamat raya+merdeka+makan laksa yaaww !

zty said...

yeyeah slamat raya medeka dan makan laksa . haha laksa dah boliauu >.<