Followers

tiba tiba rasa cuak gilagila banyak


assalamualaikum
rasa macam pelik ja bila aku guna pekataan CUAK . haha ok tukaq laa . tiba tiba rasa TAKOT gila gila banyak (terserlah sikit kepenangan -ku) .

hemm apasai rasa cuak takot ?

yahh rasa takot pulak bila memikirrkan kos yang bakal aku sambung belajaq nanti . dah tak lama dah ni nak sambung study semula . lagi 10 hari raya lepastu raya keenam dah kena daftar . warghh kuih raya pon lekat celah gigi lagi dah nak kena terbang ke uitm machang . wahwahh rasa macam nak sumbatsumbat air dalam hidung sebab rasa malas yang membuak buak ini . yala 5 bulan ohoii duduk melepak bemalas malasan didalam rumah , tak guna langsong kepala otak ni untuk belajaq . otak hanya digunakan untuk memikirkan entry apa yang nak ditulis . HAHA .

STATISTIK ! adoii cuak gila nak mati dah dengaq nama diani . baru nak rasa kecuakkannya , ritu masa mintakk takdak rasa macamni sangat T.T

statistik ni lebih kepada math . ohoii MATH ? gilabhai nii . dulu dekat matrik pecah kepala jawab soalan math . nanti nak kena belajaq math lagi . YA ALLAH permudahkanlah urusan hambamu ini . seriusly aku bukanlah otak math . yang bila hampa tanya soalan tragis nak mampos beringus hidung nak jawab tu aku boleh jawab dengan mata bersinar sinar . hmm (rasa macam over ja cakap lagutu)

lagi rasa cuak tersenget sengett bila dengaq reaksi orang ramai 

orang ramai 1 - eh hang dapat kos apa weh ?
anak pak hamid - statistik
orang ramai 1 - wahwah statistik . hebatla hang
anak pak hamid - muka bangga sebab orang kata hebat . HAHAHA . gila nak bemuka bangga . muka cuakk weyy . hebat apanyaaaaa ? cer cita

orang ramai 2 - eh hang dapat kos apa weh ?
anak pak hamid - statistik
orang ramai 2 - wahwah statistik .  cikgu aku ada ambik kos tuu . payah tau dia kata
anak pak hamid- erk ? haihh bagi la galakkan membina sikit orang ramai 2 oi

orang ramai 3 -  dapat kos apa ?
anak pak hamid - statistik
orang ramai 3 - wahwah statistik . ritu dpt pointer bopa ?
anak pak hamid - *.**
orang ramai 3 - wahh cuaknya dengaq .
(tetiba dia pulak yang nak cuak . panggg satg kott)

ada jugak yang kata wahh kos yang bosan . ciss sampai hati dia T.T

hah dahlatu . ingat tak penat ka nak review balik kata kata orang ramai ni .ehh semua nampak negatip jakan ? yang positip takdak ka ? ada ada . sat

orang ramai 4 - eh hang dapat kos apa weh ?
anak pak hamid - statistik
orang ramai 4 - wahwah statistik . bagusla . kos ni senang dpt kerja . x ramai yang ambik kos ni

satu cukop la noh .

hemm apa komen dan apa apa sekalipon yang penting usaha kita sendiri . (ayat sedapkan hati perot yang tengah serabut)  haha . okdahdah sekian salam . bye

 

6 comments:

Sharifuddin said...

wei, hang dapat kos apa??

zty said...

hg nak jadi orang ramai kelima ka ?
haha . statistikk aa

Aini Wany said...

zati zati zati !
insyaAllah ang boleyh la bwk kos tuh. kena usaha lebeyh sikit la an bila ang tau ang tak brapa okay math. aku support ang la ! dunt worry syg. hee. muah3

zty said...

hihi tq ainiwani . hakann kena la usaha lebih sikit . tak bleh asyik nak tidoq dah . hahaha .

:) yeahh suppot aku . duit hg nak sepot jugak dak ? hihi

siti nuramira said...

Zty alldabest...

nie aq kirim kata2 semangat MIERAB:

"dekat muka bumi ni.takda saru benda pun yg senang.Even nak berak pon kne teran.Apa2 pun Allah tu tahu apa yg terbaik.Ignorekan apa yg orang cakap.Chillex.Rezeki tu ada ja dekat bumi ALlah nie"

zty said...

ztyallthebest , mcm sedap ja bunyi nama tu . hihi

tq mirab . tulakan abaikan cakap org , kena yakin dgn diri sendiri . yeahh !