s t r u g g l e


assalamualaikum 
masa mengubah aku .

dulu orang begayut dengan family aku gelak gelak cakap homesick .

dulu masuk kelas cari pot strategik . paling baik tengah tengah takpon belakang :)

dulu sebelum masuk kelas jangan harap nak baca dulu .

dulu masuk library tengok orang .

wakaka .

sekarang kalau boleh hari hari aku nak kol mak .

sekarang masuk kelas pot depan sekali tu mmg tempat terbaik la .

sekarang rajin jugakla study dulu sebelum masuk kelas . tp kadang kadang tu dok jugak :)

sekarang rajin jugak p library . x tengok orang dah . tp cari novel style style 

kadang kadang x pecaya dengan apa yang berlaku . benda x boleh nak jangka en :) :)


satu ja aku x boleh nak berubah . ak tak boleh nak lawan cakap orang yang besemangat walaupun aku tau benda yang dia cakap tu tak betui . annoyed en . T.T . sedih kalau dia melibatkan hal agama .

salam :)



No comments: