Followers

kenduri kaklong .


assalamualaikum. 
hemm . taktau nak cerita lagu mana sebab dah 4 hari kenduri berlalu . haha . x sempat nak mengadap lappy sebelum sebelum ni .  harini dah ada di machang dah pon . balik machang masa malam kenduri tu 12/11/2011 . sedih jugakla time nak balik tu sebab kesian kat mak nanti nak kena kemas kemas apa semua T.T . yang anak diani sedap ja balik kolej kan . T.T . 

kebetulan seminggu sebelum kenduri tu aku cuti . cuti raya haji campur mid sem sekali. memang nasib laa cuti , kalau tak cuti memang tak balik dah kot . haha . seminggu tu memang sibuk laa sangat sangat .buku memang tersemat elok jela dalam beg .. tak tesentuh langsong . sampai ja rumah 3hb pagi tu kemas kemas apa yang patot lepastu kemas rumah . kemas untuk raya . tapi siap siap sekali jugakla untuk hal kenduri . memang penat la jugak , sepanjang seminggu tu tak keluaq rumah sangat kot . haha . terbaik kann ..

masa hari kenduri pulak memang tak duduk sengap dah aku . asyik p mai p mai . serabut sungguh . ahha . kalau sapa yang tengok aku memang kata aku serabut la . satg kat sini pastu p sana . bukan apa.. malam tu dah nak balik , rasa bersalah pulak kalau x buat kerja . T.T so aku sangat bertungkus lumus la tolong apa yang patot . haha .


yang ni sepupu aku snapkan . takdak langsong gambaq aku T.T , tapi ada dua tiga keping jekot gambaq family yang cina fotographer tu tangkapkan . cepatla sikit unclee ..

ok dah tak larat dah nak merepek , hee
salam .

:: nantikan entry "dilema budak degree di mache". haha 

No comments: