big disappointed


assalamualaikum .
fuhh fuhhh . dah lama x lepak depan blog . kalau lepak pon payah nak mengarang entry . bb kedekut nak beli , line pulak sempot ala ala bewak bejalan . haha . idea dalam kepala mencurah curah ja bila tak duduk depan blog , dah lekat ja depan blog yang khacak dan bergaya ni .. satu haprak idea on takdak . blurrr . T.T

ha this is the story yang masih segar lagi kat ingatan ni ha . XD . the day before yesterday kann .. (13hb 12 2011)malu gila gila gila lah . sampai dapat flu harini . haha ok itu dusta ja . yang malu gila tu sebab dapat lowest mark dalam kuiz csc (computer programming)  AHHHH . memang dashat la sangat kan kalau dah dapat lowest tu . rasa nak pengsan kat situ jugak tapi apakn daya .. pengsan takmau becintan dengan aku time tu . chaihh .

tu kuiz bab repetition . memang keles dan sebagainya lah . adoi rasa nak pecah kepala pulak bila dapat rasa benda macamni , T.T . tapi takpa. mungkin ni yang terbaik kot . Allah nak tnjuk kat aku apa kesalahan aku . kann ? dont push God to grant your wish . Allah has the best treat for us . ok aku pegang dengan kata kata tu . :)

lagi dua tiga empat hari dah nak final . (4hb jan 2012 - 20 hb jan 2012) . terbaik kann ? lama gila exam . tapi ok jugak.. boleh study lebih lebih .

moral of the story - rajinkan diri anda untuk yang terbaik . amin
(kalau dicompilekan entry entry yang aku tulis aku kena rajin kan . aku rasa dah lebih dari sembilan puluh sembilan entry kot) haha . 

salam for all . :) have a nice day :)

No comments: