Followers

bonggol


assalamualikum .
sekarang ni seluruh warga kat taman aku ni mesti merana dek bonggol yang super banyak gilo dekat taman aku ni . haih bayangkanlah nak sampai rumah aku ja pon dah lima enam bonggol kena panjat, papan tanda bonggol tu pulak dah cecah 10 ketoi . tu baru jalan untuk sampai rumah aku ja , kalau kira seluruh taman taktau nak habaq la pulak . x p buat analisis lagi (?) 


bonggol ni nak elak orang bawak laju kan . hish tapi pada pada la satu jalan lurus aja dah ada 3 bonggol .

hahaha . emo telebih pulak aku , padahal kereta pon teketaq nak bawak lagi :)
sori bonggol

2 comments:

iNtAn NaDiAh said...

ada bonggol pom mslah ,xdak pom mslah . kalah JKR la hg ni .HAHA

zty said...

hahaha . mmg masalah pon . tp buat masa ni x jadi maslaah la sgt kat aku . sbb ak ak ak x expert lagi bawak bawak kenderaan ni XD