diary


assalamualaikum.

phew
 tetiba harini nak bermood diary la pulak. haha , sebut tentang diari dah buat dira rasa poyo aja . haih la hai


dah nama pon diari mestilah ada kunci kan ? haha . sengal gila . ala biasa la .. ni time tak cukop umoq lagi nih . adoiyai malunya la bila pikiaq balik . *.* . ni beli time duduk asrama kot , ada budak mana entah jual dekat asrama , kononnya reject sikit so murah ajela . janji murah kan , x kisahla reject ke hapa *huahua*

bila baca balik kandungan diari ni . mak aii memang rasa nak rendam kepala dalam kolah masjid aja .terlalulah menggediknya ayat ayat. ala ayat yang macam budak budak sengal suka dok tulis tu. ada 'ew' kot belakang la apa. hahaha . tak sangka aku pon terjebak sekali dalam masalah penulisan serba moden yang tah apa apa tu . eiii geram pulak bila baca balik .

dahtu banyak betulla kenangan yang entah apa apa . haha . kenangan yang baik , yang menyakitkan hati semua nya ada. emo jugak eh dulu dulu *brrrrrr* tak kurang jugakla hal peribadi . alah hal ehem ehem la. hahaha , eh tak layan la ehem ehem bebetol , main minat jauh jauh je , tapi aku pon dah tak hengat sapa yang aku minat tu . dalam diari pon nak berkias , guna nama tipu je , x guna nama sebenar . so dah betahun tinggal so memang x hengat la sapa kah gerangan empunya diri  tu. HAHAHA . sengal gila ! mana la nak ingat. bukan penting pon *cover*

apa apa pon , boleh la jugak hilangkan stress walaupon x stress pon sekarang ni , almaklumlah . cuti lagi kan . tapi aku rasa memang x lama dah la riwayat hidup diari tu. esok esok aku nak bakaq aih , x pon baling dalam hutan . eii x boleh , kang x pasal aku jadi glemer . haha . memang x rela dah nak baca . mengerikan la bila baca balik diari ni , entah kenapa la aku tulis benda benda macam tu ? hahaha . senget senget senget !


haha . banyak jugak eh harta pusaka aku . hem , yang tebal mak ayong dedek tu buku yang aku tempek segala mak nenek benda benda precious aku penah dapat dari kawan kawan . yang hitam bawh sekali tu buku album buat sendiri time fom five , yang bekunci tu tahu tahu ajela . ehem ehem . dan yang lain tu benda benda merepek aja . conteng conteng , tulis benda x berfaedah lagutu la. haha . 

dahla. geli ja dengaq diari diari ni. pui *padahal layan jeek* hahha

*diari memang sengal tapi tula kenangan yang ada pon. precious apa kan ?*
*blog sama ka dengan diari ? oh mungkin . tapi hal personal gila tu janganla pulak nak tulis dalam blog. x privacy nama dia. so diari la yang sesuai pon.haha*

salam .

No comments: