Followers

tak macam dulu lagi


assalamualaikum .

alah biasa latu kan, sapa yang nak macam dulu dulu, semua pon nak terkini. *phui* 
apa jela , yang penting aku nak cakap pasal satu benda ni.
pelik bebenaq sekarang ni. bukan pelik dekat apa pon, dekat diri sendiri niha

dulu bukan main lagi semak luggage ketat ketat, bukan apa.. segan kononnya nak bawak banyak banyak , baju yang rasa kurangpenting tu jangan harap la nak masok senarai.
dulu setiap kali shoping sebelum balik ke asrama (sek , matrik && sem 1) , memang elak la beli banyak banyak. yang tu xmau yang ni xmau

lani. nah ambik hang, berplastik plastik , ber beg beg luggagenya. wah. seram la pulak bila pikiaq x celuih kereta esok. haha. shopping bukan main lagi dekat gmart, gmart jela sebab aku memang suka bejimat kan *huahua*, mentang mentang nak duduk rumah sewa kan, segala mak nenek nak beli, dengan sardinnya, gula, semua aku nak rembat dekat penang. kenala sedas dengan adik aku "eh dekat kelantan xdak sardin ka?" haha . sengal punya adik! then tadi malam g shoping lagi, rembat jeruk pak ali pulak, setin milo dengan macam macam lagi lah ha ! x cukop shoping dekat gmart dengan tesco barang barang kat rumah pon semua aku nak, periuk, camca,mangkok , multi cooker senang cakap barang dapoq la semua aku angkot. haha . mak pulak offer memacam, ikan bilis la, bawang la. hee bajet ja aku nak masak kan XD xpa, dino ada XD

haha. harap perjalanan ke machang esok sempoi ja, amin . 

*bila lama sangat dekat penang ni memang malas la gila nak balik kelantan nuh. wargh ! *
bila dah lama dekat kelantan mesti malas balik penang pulak. haha. 

salam .

2 comments:

semutsengal said...

hohohoh..


kau blaja mana da ni ?

zty said...

hihihihih..

uitm mache. XD