Followers

syurga makanan .


asslamualaikum .

asal balik je rumah x payah la nak berangan berat turun . ha ha . pagi petang siang malam mengunyah je kerja XD . lepas makan nasik g godek godek makanan dalam fridge , duduk diam diam depan pc then jalan masok dapoq cari makanan yg boleh dimakan . then lamaaa sikit ambik pinggan makan nasik balik .

ahak . masakan mak memang terbaik !

hariini : sotong goreng + ikan merah masak pedas + sayoq campoq + ikan merah goreng . eh harini xdek budu . selalunya ada budu . haha . dah sudah gila budu sampai ke penang .

mulaa tu aku x suka sangat budu . siap cakap budu tu hanyir la apa la . pastu satu hari tu dino ada buat budu + kacang panjang + cabai . perghhhhh memang terbaik ah . lepas ja makan kalitu .. terus gila budu . segala benda nak cicah budu . parah ! sampai ayu sibudak kelantan geleng kepala jek tengok kami . haha !


p/s: puas dh makan laksa . 2 kali kat kiosk . berkai kali makan laksa mak masak dua hari lepas XD *ubat jerawat betul ni* haha

2 comments:

semutsengal said...

dekat ruma kalau boleh diet hebat !


kahkahkah

zty said...

haha tau xpa . hebat sgt sgt tu