Followers


assalamualaikum .

lepas kemas kemas je meja lepas bebuka tadi aku tengok adik aku tengah seronok dok tulis kad raya . amboii kretip jugak hang noo , tapi tengok tulisan .. hemm sabo jela . kad raya dia buat sendiri , takdekla cantik sangat eh janganla terasa anis , ni nak puji la ni.. tapi bila tengok balik .. cantikla jugak , buat dengan ikhlas kan.. budak budak gitu la..  aku dulu pon camtu jugak ceyy nak jugak bagitau kan 

rasa macam nak bagi kad raya la pulak . hem nak bagi ke tak nak ke tak .gaya dah macam rajin sangat je nak bagi kan padahal nak masuk bilik pon malas . hehe . brooch yang aku nak buatkan untuk aini , shikin dan put pon x siap lagi , haih sungguhla ak xdek mood . tengokla macamana nanti *.* (sambil kempang kempis hidong)

2 comments:

Fattkiraa Kiraa said...

bg ak je la . da lme ak tggu . . hew hew hew

zty said...

hahahaha nak keeeee ? ak ni pemalas sikit , kalau dapat yang hodoh dan sumbang tu jangan kutuk tauu . meh alamat la