Followers

GEMOK


assalamualaikum .

weyyy first time tokdak aku kata aku GEMOK . ok diulangi gemok yaaa ! ya first time dalam hidup aku selama 20 tahun ni ni la first time tokdak kata aku gemok ! 

nampaknya kena kurangkan makan dah . lepasni siapa lagi aku nak harap pujian pon dah orang yang satu satunya cakap aku kurus pon dah kata aku gemok ! hahahaha nak jugak puji kan , ekceli bukan puji pon . tapi ada jugakla penyedap rasa kalau orang kata aku gemuk kan -.-" 

jom menguruskan badan . ok aku tipu . kejap lagi bebuka nak makan pizza . pizza hut ya jangan jeles harini abang aku beli pizza hut *.* , mee goreng , nasik lauk kari , sotong dan banyaaaaaak lagi . dah nak masuk maghrib . jom bebukaaaa

memang xdek harapanla nak kurus -.-"

2 comments:

sailaaf said...

ingatkan bulan pose, boleh kurus lah kan. sekali smua makanan nk sedap2 je.hehehe.sama lah kita

zty said...

hahaha kan , sekali ambik nasik makan satu lauk je , nak makan lauk lain kenala tambah . hehe alasan ken