layan sikit


assalamualaikum .

ekceli banyak benda yang nak dikongsi tapii bila dah sign in blurr pulak -.-" hem  tetiba aku teringat novel yang aku baru beli dua tiga hari lepas , suami yang kubenci . haha kawan aku cakap ganaih molep tajuknye . ala tajuk je ganas cerita x ganaih xpa :)


hem nila covernya .
nak dijadikan cerita haritu keluaq g shoping dengan aini , put , azwa dengan syikin . ala.. kawan kawan pengaggur la katakan . shoping apa lagi kalau bukan kasot raya , mungkin novel pon dalam list raya kot.. tu yang aku beli tu *cover line . pastu cari punya cari novel ala kekonon lama x baca novel la.. padahal novel yang belambak kat rumah tu dah lupa semuanya hahaha kalau dh baca nak cepat habis ja memang macam tu la. dahla short term memory . eh ? ha sambung balik.. pastu put kata ha cita ni best jugak . aku pon dengan berat hatinya nak ambik biasala tengok tajuk pon segan nak beli . tetiba put bersuara lagi.. kawan aku cakap best cita ni, hero tu ada parot kat muka kalau x silap . seriusssss ? aku terus ambik. jalan g kaunter . hahaha . minat betul eh kau dengan jejaka berparot di muka ? hem mungkin laa .

  ha nak kongsi satu rahsia *gaya budak dalam iklan oreo . ala yang comel comel tu . tapi aku lagi comel la. hahaha .

kalau nak beli novel ni dia ada tips tips dia . kalau cover tak berapa menarik tuu ha insyaAllah best letu . novel yang cover gempak gempak selalu x best . bagi pengalaman aku la.. haha cer tengok cover novel kat atas ? eh aku x cakap x menarik pon , cer tengok yang bentuk hati tu.. dah lima hari beli baru aku perasan ekceli tu bentuk burger . hahaha . mati mati dulu aku ingat tu bentuk hati buruk entah apakenda . hee tapi xpa janji citanya best . ^^

pastuu kalau nak yang bolehla nak dikatakan berdakwah tapi xdela berdakwah sangat tapi okla kira xdak la yang 18 sxx yang x digemari rakyat berhemah macam aku ni.. haha perasan la pulak . haa bolehla pilih novel keluaran karya seni . bagi aku banyak novel dia yang okey ya . cinta lepas kahwin tu yang minat sangat tu ^^

dan sekarang tengah layan novel ni

 
padahal aku dah baca bulan januari haritu . lani baru bulan 8 aku dah x berapa ingat sangat dah jalan cerita dia . hahaha sabaq jelaaa . tapi bagi aku jalan cita ni lain dari yang lain , x cayoo kenala baca ^^

salam alaik .





No comments: