raya oh rayaa


assalamualaikum .

dah habisdah dah raya pertama . raya pertama aku ? wow gempak la jugak sampai rasa nak pejam je mata takmau bukak bukak dah harini  (raya kedua) *over gila nak menggambarkan penat kan. raya tahun ni bagus la sikit . bangun awai :) bukan apa.. selalunya aku la orang last bangun . hahaha . sebab malam raya tu akan bergotong royong secara besaq besaran mengemaskan rumah , tapi tahun ni tak besar besaran sangat sebab sentiasa keep in touch dengan barang barang dalam rumah niha so takdela semak sangat macam tahun tahun sebelum . heeeh

bermaaf maafn di pagi raya 
 

mintak ampon abah
 

mintak ampon mak

selesai je sembahyang raya . aha macam biasala family aku , mesti ada shooting punya . tahun ni tambah family lagi . haa tu dah besaq sikit dah family aku ye 


berhijau hijauan di hari raya


jom ziarah menziarahi
 

macam ni pon bolehhh
 

rumah tokdak . asal sampai je rumah tokdak komfem tak pakai baju raya lagi . haha
 

rumah tok mentua kak long . 
 

rumah pak lang li
 

rumah ustaz abdullah khairi . besarr gile . makan mee ketam perghh sedapp
 

wahh nostalgia lama . rindu gila rumah ni , sejak lahir aku dok kat rumah ni pastu pindah masa darjah empat kalau tak silap. sobsob . banyaaaaak sangat kenangan dan yang paling tak boleh lupa jamban dekat luaq . hahaha 
 

rumah paksu haji harun . dudulu aku ngaji sini la


rumah pakngah man

 malam tuu gerak ke balik pulau pulak. pak ngah buat bbq sebab tu la kami p jugak malam tu kalau tak selalunya raya kedua baru gerak sana . perghh mengantok gila dahla family last sampai.haha . turun turun je keta semua bising . haaa todiaaa family boria mai dahh 


satu je gambaq , tu pon ehsan shima yang tangkapkan , aku curi dekat facebook. hehe . tu tengah sedap menjamu selera . biasala aktiviti di hari raya . makan 

raya dengan kawan takdek gambaq la pulak. almaklumlah bawak henset je , henset buah pulak tuu memang tak boleh la nak tangkap gambaq . T.T

amacam ramadhan hampa ? ada baik ? alhamdulillah aku suka ramadhan kali ni . lebih terurus dan alhamdulillah ada la peningkatan . harap bekekalan sampai bulan seterusnya :)

salam alaik . dan selamat berhari raya :)

 

2 comments:

sailaaf said...

antara byk gmbar. gmbar tunduk ke bawah tu paling smart.

ezzati hamid said...

hahaha tu abg yg sengal yg suggestkan. btw maseh noh :)