rumah baru , azam baru , boring baru , duit ?


assalamualaikum .

harini dah masuk hari ke lapan aku menetap dekat area sri cemerlang kota bharu . lain sungguh rasanya masa dekat machang dulu . haha over gila buat pembandingan kan . oh rumah sewa aku sangaaaaaat la havoc and besar gila la . kira mewah la jugak walaupon takdak satu habok pon perabot or whatsoever yang dia sediakan . kira rumah kosong campur air dan elektrik dan kipas pintu jeee. mulanya masa sampai tu rasa bengang jugak dekat tuan rumah ni, ada ke patot rumah tak siap sepenohnya lagi masa kami sampai sini , hah bengang jugak aku time tu . yela dah bebulan kami bayaq deposit diap bagitau lagi tarikh nak masuk rumah bila .. kira tiga bulan bagi notis la jugak . eii nasib baik dia bagi tumpang dekat apartment dia tepi kb mall , so ayah aku takla bengang sangat sebab dia ada tanggungjawab jugak kan . haih tokey emas katakan .. banyakla rumah dia . hem 

tapi alhamdulillah keesokan harinya tu kami dah boleh bepindah masuk rumah . yela dengan nak basuh bagai lagi .. kalau tangguh tangguh kan penat pulak nak bersihkan rumah time kelas . ohh tidak tidak . so kiranya sekarang ni aku dah besuka ria la dekat rumah baru ni. yea kami la 1st batch dan perasmi rumah ni :) arghh takdak gambaq la pulak .

satu ja keburukan duduk rumah baru ni.. pokaii duit aku wehhh .. dahla belagak nak beli memacam , macam cap duit ja kan , segala almari semuaaa nak beli . kehkeh kira tesco tu hari hari la aku dengan dino , dian ngan ayu jejak kaki . kalau buat survey mesti kami dah dapat anugerah jejak tesco paling banyak . berangan .

harini dah kurang sikit kena bersihkan rumah. kira sapu sapu gitu jela , barang aku dah habis kemas semuanya . boring la pulak sero . bila layan novel kira nak melayang layang ja berangan , haih karat betui aku .

i look at you once , i fall for you twice .

kahkah . rasa macam suka ja ayat tu . 

kan best kalau kita boleh create watak kita sendiri macam dalam novel tu..pastu tulis happy ending sendiri . haha berangan tak sudah kau . Allah dah jadikan kita sebaik baik manusia soo pandai pandaila create our own story . kan . story yang bagus dan berhikmah la

:: tak sabaqnya nak beli broadband . motif utama sebab Dr J suka guna online service . motif tak berapa nak utama mestila sebab nak online . ngehehe . sambil menyelam haruslah minum ayaq sekali barula dapat tenaga belebihan . kahkah pandai ja buat ayat sendiri 

daa


No comments: