Followers

kegilaan test


assalamualaikum .

tadi baru habis satu test . test its 472 yakni database management . senyum ja aku jawab test tu . nak kata senyum gembira jauh sekali mungkin senyum pasrah kot . haha . 

tekejut jugak bila budak laki pon macam pasrah ja dengan subjek ni walhal kalau subjek lain kool ja depa tu . hem nampak tak betapa susahnya subjek ni . tapi tula.. kalau dah mindset tu cakap susah sampai bebila pon tak senang kan .

tapi tulah . taktau nak describe apa yang aku jawab tadi . memang main hentam kromo sangaaaat . lepas habis test tu madam bagi markah kuiz yang lepas , senyum ja madam . hahaha .

ok esok ada test system pulak . semua macam dah pasrah sanat dah ni . kalau semalam ye la kot ada yang semangat jugak nak bukak buku . malam ni semua tegedang atas katil . yang tak atas katil pon depan laptop . hehe .


esok malam balik penang . yeayy cuti dua minggu :)

No comments: