Followers

korea


Assalamualaikum


sapa tak kenal benderan ni ? jom nak belanja kepci seround. haha

so . this coming november aku nak pergi korea. yahoooooo ! koreaa im coming babyyyy ! Sampai sekarang rasa tak percaya , harap tak ada kekangan yang buatkan aku tak jadi pergi la. perghhh kalau ada masalah , jenuh menangis tak berlagu ah. duit tiket RM 4++ melayang camtu je. oh no no no

em suka suka jugak . tapiiiiiiii risau gak ni . jenuh nak menampung kos sara hidup sampai akhir sem ni. harap harap la abah tolong. hihihi. semalam dah bank in duit pakej , RM1590. teketaq ketaq masa transfer tu. macam tak pecaya je semua ni.

em apa yang aku boleh cakapkan. this is so tak masuk akal sebenarnya . em patutnya aku pergi ke mekah dulu. then you can go wherever you want . tapi itula.. dah ada rezeki kelab aku nak pergi ni , so aku joinla jugak. dahla tiket murah. woo sapa takmahu beb ? haha

ok nanti bulan 11 aku update lain. wiiiii

No comments: