Followers

its begin!

actually,banyak giller menda nak cerita.haduii.asal bila nak tulis semua tak tekeluar aktau.haishhh.okeh3..
ni pic kmk a.k.a kolej matrikulasi kedah.tempat yg aku jejak kaki pada 10mei2010, campor tolak sekarang ni dah 2 bulan lebih aku kat situ.wahh.tempatnya quite big.tapi takdala sebesar u kot..hehhe
love it!


ha..sesapa nak p kolej aku.silalah..wakaka.tapi takleh masook sampai dalam ouh..just kat laman cendekia jep..huhu.kedekut!

blog c2 n b2//*matlamat utama nak tunjuk pelangi tu.hehhe.cantik en~

haa..nila sedikit sebanyak gambaran blog2 kat kmk.hattni blog budak laki kot.sebab wana kuning.hee.


ha..ni dari ataih blog aku.buleh la tahan kebest-an der en.hehhe.tapi serius.cantek!
haa.ni masjid kat kmk.besaq en.alhamdulillah r aku dapat bilik dekat jer ngan masjid.ni dari balkoni tangga ke bilik aku jer nih.hee
semua pic kolej.tak aci!nak jugak..hehhe.ni pic bilik aku.sangat semak kot.wakaka.suka sangat hijau.tapi barang tak banyak hijau.bosan betui!

teap2 hari lepak kat sni.sampai naik bosan dah meja tu tengok muka aku.hahaha.

hehhe.thats mine!suker semua.except yang wana biru.itu semua kerana tepaksa!huuh.hate my blanket.hate my bedding.heee.but i appreciate u..ini jimat nama der.tak beli yang baru.cadar kat kmk dapat wana biru.yang kg selamat punya pon wana biru.hmm.apa buleh buat.guna selagi tak koyak.wakaka

ha..tu jer lah pic pic yang sempat aku amik sepanjang dok kat kmk.acewah..padahai ada lagi.malaih nak upload.hehhe.dewan kuliah..bilik tutoran..tak sempat la nak tangkap.padang un.hehhe.nanti2 arh..hhehhe.
duu.

*just about kmk*

No comments: