Followers

uitm sangat gempak !


 assalamualaikum . 

harini cuti lagi . waha . jangan taktau sem ni banyak gilek cuti . seriusly sangat banyak cuti . rasa rilek gila kot untuk sem ni . yea memang rilek itu x bagus tapiiii cuti tu satu benda yang semua orang suka . kan ? sapa x happy kalau dengaq pekataan cuti . kan ? lain la kalau ada agenda lain . contohnya macam begadoh dengan adik so takmau cuti sebab kalau cuti kena balik rumah jumpa adik . eh ? boleh begitu ? haha . 

so moral of the story masoklah uitm . sebab uitm meeeemang best . hehe . kalini aku cuti seminggu sempena gawai . u lain semua tak cuti . booo padan muka . 

bila dah cuti ni . mulala cuti segala galanya . buat berat beg ja aku bawak balik buku , memang perangai baik gila la kan , konon baik hati dan rajin la sangat kan bawak balik buku . hemm hampeh ja ! elok ja buku buku tu tesadai atas kotak tepi kusyen nuh , aku bawak keluaq buku tu pon besebab . sebab buku aku mandi sabun weeeeh . adoi habis lunyai semua . haih kesian benaq . nasib baik dah nak habis sem ^.^


5 comments:

FARAHUZAIDYDINO said...

haha! dh lunyai tuh pa kata hang g rendam dlm air pastu minum! nnt ilmu share dgn ak skit :p haha

zty said...

HA HA HA . ok pastu bila dh rebus semuaa nanti masok kelas xdek buku kita share ok . past year pon xyah buat . nanti study week kita menari zamba . eh apa nama tarian tu tah ? haha

FARAHUZAIDYDINO said...

TARIAN ZUMBA! haha terbaik lah zty..kau lah kawan sehidup semati ak..kita jangan belajr utk final kay ;D BIla nk exam tuh pg tuh bru selakk buku

anayue said...

untung la hang cuti seminggu.. aq yg dok kat sarawak ni pun cuma cuti 3 hari ja.. tak aci.. tak aci..

zty said...

dino : haha . amboii mengajaq nampak . bereh .. bab bab study last minit ni la ceq suka . *poyo*

nonom : hahaha . kawan aku budak medic unimas . dia cakap kos dia ja cuti lama . nampaknya budak medic unmas ja yg smbut gawai. haha . silalah jeles nom . byk gilek cuti aku . XD XD