pagi yang ceria


assalamualaimu dan salam sejahtera .
harini hari jumaat so pagi ini pagi jumaat :) haha bajet kanak kanak satt . so lepas subuh tadi aku tak tidoqq sebab nak siapkan segala mak nenek keja rumah sebab sat lagi pukoi 9.30 pagi aku nak p tesco . :) waa kan best kalau tiap hari macamni ehh bukan part p tesco tapi part lepas subuh tu . haha

semalam dok main ngan ayie pastu aku sebut la kat dia pasai doodle bagai ni . haa jangan taktau harini aku dah ada doodle baru . hehe credit to ayie la , aku punya doodle dok tak siap lagi dari dulu sampai la sekarang . hahahaha . 

ni dia doodle baru aku . heheh . ayie guna paint biasa ja , aku dah suruh dia download paint sai . yeyeaah nanti nak lukih lagi . bagi perfekk macam nanad lukkih ni , macam kat bawah ni .


haa ni dia doodle by nanad . chomel enn , nanad pon guna paint sai jugak . ha tu header aku nanad la yang buadd . :)

ok baik lepas ni dah boleh main blog dengan ayie . dia dah buad blog . agagaga jangan marah ye cik falahi saya mempromote blog kamu :)



NASIK . fuyyo sedap gila kalau dapat nasik macam kat atas ni . haha kredit to enchik google , tah nasik sapa lah yang aku balas ni ehh . ha sedap tera mana pon dah tak dapat nak bagi kat aku selera yang menyelerakan sebab aku dah kenyang tahap denosor makan 5 orang manusia dah ni . hahaha . pagi pagi tadi dah makan nasik dalam dua kepoi taruh kuah gulai tambah ikan goreng dan telur cicah sambai belacan . fuuuh terangkat bebb ! haha actually aku nak habiskan nasik kemaren . waaa over limit gila ni ! sekarang ni dah clear segal makanan . haduihh kesian sapa yang dok tidoq takmau bangun bangun tu . biaqla hampa lapaq sampai ke petang . haha


ok baik dah nak dekat 9.30 . time to shopping :) 
(hati gembira . semalam ma hulur 30 , pagi tadi abah huluq 20) haduihh senyum sampai ke tengkok . haha



No comments: