saya suka inih!

hahha.ini fon saya ukeh!wakahkah.bangga kot ada fon nih.(tipu)hahah
tapi kira ok aper.ini bukan nset saya pon actually,nset kakak.pinjam je time spm dulu.pastu..pinjam.pinjam..sampai masuk matrik.hahhaa.buat harta pusaka.okey per?hehhe.
nak beli yg baru.tapi malaih la.tunggu abang ke.kakak ker kasik yang baru.hehhhe.(bagus tak?)


hah.itu dia!wakkkaka.jangan la gelak.memang sungguh tak up to date kan.tapi ok aper.banyak pekdahnya.

tader kamera!
  • bila org mintak pix.er..nset koman.tader kamera.wakaka.kan senang?(tak tipu kan?ha..)
  • bila orang belek fon.taderla pix akuh.oh yeahh!
  • dlm kelas akuh.memang kakik snap pic.hadui.naseeb tader kamera.hahahaha
tujela kot benefit der.tapi..sangatla banyak kekurangannya.hahahha

  • tader kamera!uwa..sebenonya sediss sebab takleh snap pic.huhhh.
  • hangat telinga hakuh bila cakap lama2.hahaha.
tapi takpa!i like u fon!ekkeke..love u muahxss3!
*ezzati.haperla..ngada betui.itu free u tahu tak?errr.errr..ok3..jom chow dulu..hahha

sepanjang 3 hari nih.aku akan mandi lepas bebuka puasa.ayook.teruknya!haiih,kena buang tabiat ni tatkala aku balik ke kolej esok.nguah3..kalau tak,alamatnye ada la orang dok buat pitnah ada budak kmk mengandung.(sampai ke tahap tu ke?)wakakaka.*meqepek!

No comments: