saya bosan .

entahla . kadang kadang the word BOSAN tu macam x perlu wujud je dalam diri kita . tapi saya nak wujudkan jugak . muhaha . entah . its a life kan . benda yang x boleh dan x perlu la kita nak buad sangat . kan ! haishh

tiba tiba aku tepikir . ehh aku pulak . tadi saya . ok memang selalu terjadi pon macam ni dalam hidop aku . ehh saya ehh . ok whatever la kan . saya ka aku ka . it same . cewahh . cuma tepulang la orang nak judge . skema . x polite . brutal dan sebagainya . haha . ok dah .. memang x perlu pon nak bahaskan tentang ni . haha .

tepikir sejenak . for what kau tulis blog wahai ezzati ? bukannya benda berpaedah pon kau tulis . kot lain la dok bagi info kat orang lain ka apa . huwaa . thats also what im thinking a long time ago . huhu . tapi tetap nak menyonteng jugak kat sini . ada jugak la kawan kawan tanya .. untuk apa hang tulih blog tu wehh ? err. saja .. macam diary . whatt ? diary . dan hang bagitau semua orang la . bukan diary tu private . ciss . penyataan membunuh ! macam nak jawab ja .. bukan hidop hang pon . tapi betui jugak apa dia kata tu kan . huhu . tapi xdakla benda private pon yang aku nyonteng kat sini . benda happen dalam hidop aku dan yang boleh dikongsi . huishh . bab bab perasaan maseh dalam had cover . haha . 

ehh . dah lama x bukak blog ni . dekat shoutbox tu penoh dengan jejak manusia . tapi orang orang yang menjual le .. promote le .. cekk malaih la nak balas . xpa kan . ehehh .

bosan la pulak kat rumah . huhu . ok xpa . chill ~

No comments: