jom jadik stalker .

haha . what is STALKER ?
actually aku pon x tau , lehh enggelish tu .. tanyala orang puteeh . haha 

hitung punya hitung , dah 45 hari duduk rumah . campuq tolak hari yang dok kat rumah tokdak , p jalan jalan ,  jadila 45 hari ! so whatt ? aku goyang kaki , makan nasik , lekat celah gigi je . tu jela keja aku . boooo .. x best kan ? memang la x best . dahtu nak buat apa ? main dengann anak jiran sebelah ? err x kenai la. haha .

selain daripada itu , bajet karangan sikit .. ak berFB dengan berBLOG jelah . bila berfb , xda sapa nak komen .. yoo bosan ! so stalker jelah keja aku . hahaha . tengok apa yang patot . dan slalu stalker satu budak nih . haishh meluat betui la , PRIVATE je semua . ingat owesemm sangat la tu . ceyy kutuk plak dia , suka hati dia lakan . ok xpa , kita tggu sampai dia hilangkan kuota private tu . hahaha . 

macam macam ada dalam pala otak ni , nak buat tu la ni la .. satu benda pon x jadi ! emm , kena ubah sikit rutin harian camni . 

notagilasenget : tidoq dah jadi kawan baik aku kott dua tiga minggu ni , cewahh padahai dari zaman dulu dulu lagi . emm penah seharian aku tidoq , fuuh macam nak mereng je jadi . ehhh mana ada x samayang , smayang la , pastu sambung balik kheja tuu . hahaha . senget kan ?

Comments

sakuraputih said…
kak zty!! bdn naik x?? 0_^
zty said…
suresure la naik .
goyang kaki sambil makan makan , bushh x sangop nak timbang ! haha
sakuraputih said…
ish3..sedih2...ala x pe, tingkatkan ketinggian then berat bdn jd normal.. ;)
hahaha
zty said…
haha , dah overlimitt kot . ketinggian x boleh tambah dah kot . sedih sedih .
nanad said…
jangan lah stalk sayaaa..uuuuuu~
zty said…
saya eberyday stalk kamu . syokk oo.. boleh kutukkutuk lagi tau . hahaha
nanad said…
ciskek..saya stalk kamu jugaaaaa..uuuuuuuu~
zty said…
oo , takpa , kita lawan !
meh sini . tunjukkan kejantannan mu ehh kegadisanmu .

lawan cara gadis : mehh tarik rambut ramairamai .haha

Popular posts from this blog

uitm machang kelantan .

Degree in Statistics

UiTM Kota Bharu