ztdreamz craft


assalamualaikum.
ye akhirnya berjaya jugak mengupload craftcraft aku . he


barang barang yg diperlukan ye tuantuan dn puan puan . bg yg dok dekat penang , nak sangat mencari barangbarang ni boleh ke kedai A to Z . sebab aku sgtlah taktau kat mana dh boleh cri feltcraft selain dri dekat situ dan online . he

mesti tertanyatanya ni menatang apa ? nila pengganti fiber . kat AtoZ ada juai sebundle , mahai . so aku tak terbeli . jadi aku ganti fiber dengan wool oksigen ikan ni ja . haha . semat dak ?


button yg dirobek dari baju sapa tah .

proses menjahit :)


keronsang . -sold

keronsang -sold

keronsang -sold

keronsang

keronsang -mine

FE stand for ? haha
falahi dan ezzati . 


A for anis (adik)

bunga ni baru siap semalam . kelopak dia agak chachat . haha

bunga - sold

lolipop yg x berapa nak menjadi . haha
-anis-


lolipop versi siput vavi


keronsang -sold

hp case . 


 adik aku punya .semua dia nak ambik kann . haih


- sold -
haha . sold dekat kawankawan adik aku ja , tupon tak terbuat sebab malas . ekekeke

hem walaupon x beropa nak faham apa yg depa tulih . request tetap request kan . so aku kenalah siapkan .

then siapkan naimah punya angrybird

aini punya kereta

azwa , nisah dan era punya keronsang

hm . lepasni aku cakap kat adik aku x payah request benda dh . tggu aku rajin dulu . haha


ok sampai disitu sahaja . sekian :)

2 comments:

semutsengal said...

wehh,

rajin gila kau..style siot benda tuu !


kau taknak bagi kat aku free ?

ezzati hamid said...

rajin bila x malas . hothot chiken faeces . hahah

nak free ? kena tggu request yg lain siap dulu la . :)