menang GA setelah beberapa hari intenet tak boleh guna .


assalamualaikum . 
apa kena mengena menang GA dengan intenet tak boleh guna ? haha . ok mengena dia sikit ja sebab aku teruja bangatttt bila bukak email dan ada email "TAHNIAH ANDA MENANG GA LOVELY CRAFT NAIDA" wahwahwahh time tu rasa nak lompat macam ayam daging ja . haaa teruja lagi ni sebab sebab ni first time menang GIVEAWAYY oiii . hampa hampa jangan nak jeles pulakk na . hihi . so tanpa membuang masa jom terjah belog sis naida ! kak naida suka buat benda benda ohsem . memang sempooi barangan felt dia . p terjah lekaihhh !

:)



ok dah cukup cukup latu eksaitedd . ni nak cerita pasai intenet tak boleh guna . ehem ehem tak boleh guna la sangat kann , padahai bil tetunggak . EHEM EHEM (semakin deras bedehem) hahaha . abah saja buat lambat sebab anak anak dia suka sangat melepak depan pc kan T.T . abang pulak besemangat nak p bayar sejurus lepas dapat tau intenet tak boleh guna tapi apakan daya pej pos katop . hari ahad kann , dia p belah kedah pon dah katop . hoho padan muka !

so campur tolak 4 hari la jugak tak bukak intenet . wahwah teruja lagi ni . haha , haa nak habaq rumah aku lani tengah renovate . haih haih penat weyy kemas rumahhh ! balik balik dok penuh situuu la ! tak luak langsong apa yang aku buang . hmm memang rasa macam nak pecah kepala pikiaq . satu rahsia nak bagitau nii - 3 lori angkut pokok bunga mak aku bawak p letak dekat pokok tampang  HAHAHAHA . aku pon tenganga dengaq . tu tak angkot barang dalam rumah lagi T.T hmm layann jela

AINI : aku dah muncoii weh . hihi jangan rindu lebih lebih sangat kat aku :) dan dan MIERAB : aku akan baca bab 7 secepat mungkin .

2 comments:

Aini Wany said...

finally muncul pun macik nih. haha
yela2 aku tak rindu ang lebey2 la weyh, huh

ezzati hamid said...

hihi . menghilang seketika wehh :)
eh rindu ja lebih lebih , aku x kesahh >.<