utus mengutus surat menyurat


assalamualaikum
 lagi dua hari aku bakal mengabdikan diri di kelantan semula . arghh malasnya . 10 haribulan ni maka bermulala sem tiga aku . di . kb . ye sem tiga aku dekat UiTM kampus Kota Bharu . macam macam perasaan dok ada lani, syok seram sedih . heh bab sedih tu bukan jiwa aku kot. haha bajet . bukannya seram apa cuma perasaan semacam je nak duduk kat kampus kb tu , tengah bandaq pulak tu. hemm apa boleh buat duduk machang cakap hutan sangat, orang bagi dok kb cakap bandaq pulak. nampak sangat masalah yang dibuat buat :P

hah cakap banyak pulak. nak cerita benda lain senaqnya . aku biasala bila dah nak habis cuti ni baru nak geledah segala macam barang barang pusaka aku . semak mata memandang tapi tak sampai hati nak buang. memories anywhere T.T  satu kotak besaq tu penuh dengan kotak pelbagai saiz , tak campuq lagi dengan buku segala bagai. hehe . dulu masa zaman sekolah segala benda aku nak simpan , kenangan katakan . sekarang dah kurang sikit tapi adala lagi yang aku nak pelekat simpannya . hehe .

kalini just nak show off surat surat aku dengan kad raya . :)


haha . ni salah satu caption yang ayie buat untuk aku . entah apa yang aku tulis bagi kat dia taktaula

ayie : perempuan dan aku pon :)
 

ni hasil along bell dalam karya kad rayanya . dah macam mawi pulak aku tengoknye
 

kad raya versi dah habis kad . haha shikin punya kerja ni
 

surat surat since 2003 , time ni syok dok berbalas surat dengan iylni dan kaklong . kawan baik aku time sekolah pematang tok jaya . aku sekolah situ since tadika sampaaaaila darjah empat, since tu la dok beutus surat .. oh well semua ayat macam yang kita belajaq time tu la. kehadapan awak , sihat ke ? minggu peperiksaan dah nak dekat .. dan ayat ayat skema yang lainla. hehe . tapi tu semua kenangan . arghh kalaula sekarang ni takdak henpon kan mesti penat posmen nak hantaq surat . ye je kan . rindu hampa la iylni ngan kaklong , tapi lani kalau jumpa mesti malu malu kucing. hehe dah lama x jumpa segan pulak nak bebicara . gitu pulak dah


ni zaman sekolah menengah tapi sampai lower form jekot. dah upper form tu rasanya dok bejumpa pulak dengan si nadia ni. eh nadia banyak pulak surat dari hang eh, nampak sangat short term memory . hehe  bak kata hang "anak ikan mas" means pelupa. cis !


hahaha ni paling tak boleh blah. aku dengan pirah dok buat kenyataan ok ke tak okey untuk exam pmr . haih kekanak kanakan betui tapi comel kan kami ?
 

last skali kad ayie jugak yang aku bekenan . tengok diani konon konon sweet la tuu "bersama ayie" .. haha comel la hang !

boleh release tension dengan ushar peninggalan lama lama ni . sekali pandang surat tu tekenang kisah kita dengan dia , naik la bubble bubble sat sampai bekerut kerut muka kalau x ingat . yang pastinya adik aku akan jadi mangsa kena marah bila dia dok tanya soalan cepumas kat aku . dok tanya soalan sains yang dah bekurun aku tinggalkan , dahtu aku pulak dok asyik berangan malas ahh nak pikiaq . haha . sorila anis esok kak terang noh :) 
anis: kak mantel tu apa ? 
aku: yang dok dalam kerak bumi tu (entah betul entahkan tidak , sukati kau ja kan) .
anis: kerak bumi tu ? 
aku: -.-"
anis: teras dalam ?
aku: yang ada dalam kerak tu la
anis: teras luar
aku: yang dok kat luaq 
(dalam hati . gelak taktau nak habaq dah . tah papa ja , dalam dn luar pon nak tanya dan aku plak bagi jawapan yang memang budak tadika pon boleh jawab) so meh kita tanya abg google , dia kan terrer .
   
haha tenyata jawapan aku tak berapa boleh diterima pakai . arghh teruknya sains kau . :)


ye sebab tu la aku suka simpan kenangan . dalam bentuk barangan . kalau tak aku mudah lupa . asam ohh asam T.T

salam alaik




 

No comments: