uitm mache


assalamualaikum
sekarang ni otak aku asyik pikiaq mache mache mache ! haha rasa cam poyo ja . tapi otak aku lebih pikiaq kos statistik ! warghh harap harap aku boleh goon aa dengan kos itu . sungguh menyesakkan kepala otak bila memikiaqkannya . dan benda paling aku x suka bila orang tanya hg dapat kos apa ? part tu oke lagi . dia mai tang hang minat ka ? haihh meluat ! (tp aku pon slalu tanya org lain camtu gak. haha cemana perasaan depa eh?) em sori la kalau x suka :) 

hm kalau boleh tiap hari aku nak cari info pasai uitm machang ni (perak jakun tak penah masok u kan) haha . tapi x banyak sangat infoo , aku cuma dapat info dari beberapa blog yang cerita pasai uitm ni , tapi tapi aku dah x larat nak cari link tu balik . hhehe xpa dah ingat apa semua depa cerita T.T * tipu * . adala serba sedikit gambaq yang depa tunjuk . ohsem gakla tempat dia . hee

sekarang ni tengah pening kepala pikiaq apabenda kena buat sebelum daftar nanti pulak . haihh penin kepala otak . dahla semua benda kena buat sendiri . dah x dapat surat tawaran cam dulu lagi dahh . tapi oke lakann kalau depa post mungkin ada yang tecicir atau sebagainyakan . *skemanya* hm so marilah kita sesama berjuang menyelesaikan masalah kita ! erk

LIST apa kena buat meh kita ushar dialog kat bawah ni . hehe (alasan malas tulis)


tadi dok kusut masai dengan ayie . so diapon ajak list benda yang kena buat . haha . bila list rasa xdakla banyak sangat kena buat . :)
sambungan - haha . sampai masok u skali kami list :)


kemaren keluaq lagi dengan aini dan azwa . kami p sunway , jumpak yazid thamin wan thalib dan yang lain lain . depa p tengok movie dengan teacher depa.. syok gila sebab teacher depa yang belanja T.T (jeles) . balik sunway tu kami singgah kat A to Z . nila part paling aku suka sebab aku boleh beli barang yang aku nak . hhehe . skarang ni kain felt aku dah bertambah . yeyeahh ! dan lepani kena bekerja keras sikit sebab aku ada ramai kawan (macam pelik ja alasan ni.) . 

ok salam :)


2 comments:

terataiflowerz said...

study rajin2

ezzati hamid said...

hehe insyaAllah akan dirajinkan diri ini . aminn :)